اولین بسته الحاقی Borderlands 3 ماه آینده می آید

به گزارش وبلاگ گیت، اولین محتوای دانلودی بازی Borderlands 3 قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر عرضه گردد. این بسته الحاقی داستانی که Moxxis Heist of the Handsome Jackpot نام دارد، همانطور که از نامش پیداست، روی شخصیت ماکسی (Mad Moxxi) تمرکز دارد.

اولین بسته الحاقی Borderlands 3 ماه آینده می آید

بسته الحاقی Moxxis Heist of the Handsome Jackpot قرار است منطقه ای کاملا جدید، دشمن هایی تازه، مراحل و کوئست های مختلف و همچنین آیتم های زیادی را به بازی اضافه کند. این بسته الحاقی، اولین محتوای دانلودی داستانی بازی Borderlands 3 است. بازی قرار است چهار بسته الحاقی داستانی داشته باشد و کسانی که Season Pass را خریداری نموده باشند، می توانند این چهار بسته الحاقی را دریافت نمایند.

محتوای دانلودی بازی به صورت جداگانه هم به فروش خواهند رسید و می توان این بسته های الحاقی را جداگانه خرید و به بازی اصلی اضافه نمود، ولی فعلا قیمت خرید جداگانه این بسته ها تعیین نشده است.

مطمئنا از اسم این بسته الحاقی جدید متوجه شده اید که قرار است با رهبری ماکسی به دارایی های شخصیت هندسام جک (Handsome Jack) حمله و آن ها را غارت کنیم. شخصیت Handsome Jack مدت زیادی است که دیگر در مجموعه بازی های Borderlands حضور ندارد، ولی این شخصیت آن قدر خوب از آب درآمده بود که سازندگان Borderlands در همه حال کوشش می نمایند تا او را به این مجموعه بازگردانند.

قرار است مراحل داستانی بسته Moxxis Heist of the Handsome Jackpot شامل تعداد زیادی کوئست اصلی، مراحل فرعی، مراحل تازه برای افراد داخل سفینه و غولآخرهای متعدد باشد. در عین حال هم آیتم های زیادی برای شخصی سازی ظاهری به همراه این بسته الحاقی عرضه می گردد.

برای بازی کردن این محتوای دانلودی، باید سطح تراز 13 یا بالاتر داشته باشید. البته بازی در هر صورت با توجه به سطح تراز بازی نماینده ها، خودش دشمن ها و درجه سختی را تنظیم می نماید تا بازی همواره چالش برانگیز باقی بماند. برای دسترسی به Moxxis Heist of the Handsome Jackpot همچنین باید مراحل ابتدایی بازی را تمام نموده و به سفینه Sanctuary رسیده باشید.

بسته الحاقی Moxxis Heist of the Handsome Jackpot در روز 19 دسامبر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر این بسته الحاقی و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: 2K Games

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین بسته الحاقی Borderlands 3 ماه آینده می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بسته الحاقی Borderlands 3 ماه آینده می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید