بازیکن خارجی؛ سوژه تازه برای دعوای پرسپولیس و استقلال

به گزارش وبلاگ گیت، خبرنگاران: دو تیم استقلال و پرسپولیس رقابت های لیگ برتر ایران را با پیروزی در هفته نخست سپری نموده اند. استقلال پیروز شد در تهران با یک گل از سد طرفدار عبور کند و پرسپولیس هم شب گذشته در اهواز با نتیجه 3 بر یک از سد فولاد گذشت. این نتایج در حالی رقم خورد که بازیکن خارجی ای در ترکیب دو تیم به چشم نمی خورد.

بازیکن خارجی؛ سوژه تازه برای دعوای پرسپولیس و استقلال

به گزارش وبلاگ گیت، پرسپولیسی ها که بازیکن خارجی تازهی ندارند و بوژیدار هم مدت هاست نیمکت نشین حامد لک است؛ استقلال، اما یک بازیکن و مربی تازه خارجی دارد که در هفته اول به علت مسائل اداری نتوانست از حضور آن ها استفاده کند. گابریله پین ایتالیایی، مدت هاست به عنوان دستیار فرهاد مجیدی به تهران آمده و این باشگاه به تازگی آرتور کوین یامگا فرانسوی - کامرونی را هم خریده است تا در سمت راست خط دفاعی اش به بازی بگیرد.

همین بازیکن خارجی و تازه استقلال حالا محلی برای دلخوری و دعوای طرفداران پرسپولیس با مدیریت باشگاه شده است. آن ها با اشاره به موفقیت استقلال در جذب بازیکن خارجی و ادعای مسئولان تیم آبی مبنی بر خرید یکی دو بازیکن خارجی دیگر، از مدیریت تیمشان به شدت انتقاد نموده که توانایی خریدن حتی یک بازیکن خارجی که سرمربی شان اعلام احتیاج نموده بود را هم نداشتند. مورد بازیکن خارجی حالا تبدیل به اهرم فشاری بر مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس، شده که به هر دری می زند تا حکم سرپرستی اش به مدیرعامل دائمی تغییر کند.

با وجود وعده هایی که او برای پرداخت طلب کالدرون و باز شدن پنجره جابجایی پرسپولیس و طبیعتا خرید بازیکن خارجی تازه داده است، هیچ کدام از این وعده ها محقق نشده و یحیی گل محمدی هم به تازگی گفته با توجه به انتها مهلت جابجایی لیگ های اروپایی، دیگر خریدن بازیکن خارجی چندان راحت نیست. همزمان با این اتفاقات در باشگاه پرسپولیس، استقلالی ها با مدیرعاملی مصطفی آجرلو، جهت منطقی و آرام تری را پیش گرفته اند و تا اینجا توانسته اند یکی از گزینه های خارجی مدنظر فرهاد مجیدی را برای استقلال جذب نمایند. ضمن اینکه آن ها وعده داده اند یکی دو خرید خارجی دیگر هم تا قبل از 16 آبان و پیش از مهلت قانونی جابجایی در ایران جذب نمایند.

منبع: فرارو

به "بازیکن خارجی؛ سوژه تازه برای دعوای پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن خارجی؛ سوژه تازه برای دعوای پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید