با اقامت در این 5 هتل کوش آداسی سفر به ترکیه بی نظیر می شود!

به گزارش وبلاگ گیت، تور کوش آداسی یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات است. شهر کوش آداسی هتل های بی نظیری دارد. این شهر با سواحل زیبا و متعدد همواره مقصد بسیاری از گردشگران در ترکیه است و از امکانات رفاهی مناسبی نیز برخوردار است. کوش آداسی ترکیه معمولا آب و هوایی ابری دارد و برای سفر به این شهر باید حتما کرم ضد آفتاب و کلاه آفتاب گیر همراهتان داشته باشید.

با اقامت در این 5 هتل کوش آداسی سفر به ترکیه بی نظیر می شود!

جاذبه های دیدنی اطراف در تور کوش آداسی

کوش آداسی به جزایر اطراف از جمله پاموکاله و پرگاموم نیز دسترسی خوبی دارد. برای سفر به این شهر باید بلیط خود را به مقصد فرودگاه ازمیر که در فاصله 90 کیلومتری کوش آداسی قرار گرفته است خریداری کنید. پس از رسیدن به فرودگاه ازمیر می توانید از طریق تاکسی، اتوبوس و مینی بوس خودتان را به کوش آداسی برسانید.

برای رزرو تو کوش آداسی وبلاگ گیت روی تصویر زیر کلیک کنید.

جاذبه های دیدنی در تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی با آب و هوایی دل چسب و دیدنی های تاریخی متعدد همواره مورد علاقه گردشگران از سرتاسر جهان بوده است. از جمله دیدنی های این شهر می توان به پرین (Perine)، آدالند (Adaland)، دیدیما (Didyma)، دیلک (Dilek)، روستای کیزارلی (kizarli village) و گورجین آداسی (Guverjin Adasi) اشاره کرد.

بهترین هتل ها برای رزرو در تور کوش آداسی

1-هتل 5 ستاره پاین بی (Pine Bay)

هتل 5 ستاره پاین بی (Pine Bay) در خلیج کاملیمانی قرار گرفته است و با نوسازی سال 2014 کاملا مدرن و به روز شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های کوش آداسی برای تفریحات آبی است چون در آن هر جور استخری که فکرش را بکنید پیدا می شود؛ 3 استخر فضای باز، یک استخر سرپوشیده، پارک آبی با 7 سرسره و 4 استخر بچه ها امکان همه جور تفریح آبی مفرح را برایتان فراهم می کنند.

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی

این هتل ساحلی تمیز و اختصاصی و طبیعتی رویایی دارد که از آن هتلی زیبا و پرطرفدار ساخته است. در این هتل می توانید غذاهای محلی و بین المللی خوشمزه و متنوعی میل کنید چون هتل چندین رستوران دارد. هتل اتاق های زیادی دارد که همگی آن ها با رنگ های گرم دکوراسیون شده اند و امکاناتی مثل تلویزیون، حمام و بالکن خصوصی دارند.

فاصله هتل پاین بی تا جاذبه های کوش آداسی

فاصله هتل تا پارک آبی آدالند 850 متر، تا پارک آبی فانتاسی 1.9 کیلومتر، تا قلعه کوش آداسی 6 کیلومتر، تا بازار بزرگ کوش آداسی 6 کیلومتر، تا خانه مریم مقدس 8 کیلومتر، تا عبادتگاه هادریان 8 کیلومتر، تا ساحل لیدیز 8 کیلومتر، تا ویرانه های افسوس 8 کیلومتر، تا عبادتگاه آرتمیس 10 کیلومتر و تا زمین گلف بین المللی کوش آداسی 19 کیلومتر است. همچنین از هتل تا فرودگاه ازمیر حدود 44 کیلومتر راه است. دیگر امکانات هتل شامل اتوکشی، لاندری، خشکشویی، کرایه اتومبیل، پارکینگ رایگان و … است.

آدرس هتل پاین بی:

Bayraklıdede, Camlimani Mevkii, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس هتل پاین بی:

+90 4449650

2-هتل 4 ستاره مارینا بیچ

این هتل در فاصله 70 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس قرارگرفته است. با تنها 15 الی 20 دقیقه پیاده روی می توانید خودتان را از هتل به مرکز شهر برسانید. این هتل 105 اتاق دارد و پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعال است. خدمات و امکانات شامل اتاق رختکن ، صندوق امانات ، سرویس صرافی ، اتاق تلویزیون ، اتاق بازی و سرویس یادآوری تلفنی است. همچنین دسترسی به وای فای رایگان برای مسافران فراهم شده است.

امکانات هتل مارینا بیچ

مجتمع استخر روباز هتل مارینا شامل یک فضای شنا برای بچه ها ، مکانی مناسب برای تفریح و استراحت است . تراس آفتاب ، دارای سالن های آفتابی و سایه بان ، فضایی بسیارلذت بخش را برای شما رد طول سفر فراهم می کند. همچنین نوشیدنی های تازه در کنار استخر هتل استخر در دسترس است. برای استراحت یا فعالیت در هتل امکانات زیادی از جمله سالن ورزشی ، تنیس روی میز ، دارت ، ماساژ درمانی و سولاریوم در دسترس مسافران قرار گرفته است.

آدرس هتل مارینا:

Turkmen Mah. Ataturk Blv. 3. Sk. No:2 Yat Limani Karsisi, Kusadasi 09400 Turkey

3-هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت، یکی از محبوب ترین هتل ها در کوش آداسی

هتل 5 ستاره آریا کلاروس در کنار دریا قرار گرفته و دارای اتاق هایی با تمام امکانات است. آریا کلاروس کوش آداسی دارای استخر روباز بزرگی به همراه سرسره های آبی هیجان انگیز، زمین تنیس، بولینگ، ساحل اختصاصی و سرگرمی های متنوع دیگری است که باعث شده اند تا این هتل در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

امکانات هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی

پذیرش هتل آریا کلاروس به صورت ساعته فعال است. همچینین امکان استفاده از انبار چمدان و امکان تبدیل ارز بهره ببرید. اینترنت در هتل رایگان است و تمام قسمت های هتل، چه بخش های عمومی و چه بخش های خصوصی نظیر اتاق ها را پوشش می دهد. خدمات خشکشویی و اتوشویی برای مسافران هتل آریا کلاروس فراهم شده است. استفاده از خدمات خشک شویی هزینه مجزایی در بر خواهد داشت. این هتل تمامی فاکتور ها برای تجربه یک سفر لذت بخش در تور کوش آداسی را برای مسافران فراهم کرده اند. آرایشگاه مردانه و زنانه نیز در این هتل موجود است.

فروشگاه های مختلفی در هتل موجود هستند که برای خرید پیشنهاد می شود سری به آن ها بزنید. آسانسور رفت و آمد بین طبقه ها را آسان کرده و امکاناتی برای مهمانان کم توان در هتل فراهم گشته است. طناب اضطراری و رمپ مخصوص ویلچر، بخشی از این امکانات هستند. در هتل پارکینگی موجود است که رایگان است و برای استفاده از آن، نیازی به رزرو ندارید. خدمات VIP، اجاره ماشین و خدمات سفرهای کاری نظیر سایت کامپیوتر و اتاق های برگزاری کنفرانس از دیگر خدمات رفاهی هتل هستند.

امکانات تفریحی هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی

استخر روباز بزرگ هتل، سرسره های آبی گوناگونی دارد تا هم بزرگسالان و هم بچه ها بتوانند سرگرمی های خود را در آن داشته باشند. باشگاه بدنسازی موجود بسیار تجهیز شد ه است و همچنین یک حمام سنتی، سونا و استخر سرپوشیده برای مسافران تعبیه شده است. همه این امکانات موجب می شوند تا مسافران نهایت لذت را از تور کوش آداسی ببرند. ورزش تیر اندازی با کمان و زمین تنیس از جمله سرگرمی های محبوب هتل هستند. برای بچه ها یک زمین بازی دوست داشتنی آماده شده و البته یک اتاق بازی نیز در اختیارشان خواهد بود. شما می توانید در ساحل خصوصی هتل، از امکاناتی نظیر تخت و چترهای آفتابگیر بهره ببرید.

آدرس هتل آریا کلاروس کوش آداسی:

İzmir Caddesi No:104 Menderes, Izmir, 35495 Ozdere, Turkey

4- هتل آسنا کوش آداسی، هتل 3 ستاره خوب در کوش آداسی

هتل آسنا یکی از بهترین هتل ها درد تور کوش آداسی است. این هتل در مرکز کوش آداسی قرار گرفته است و با مراکز تفریحی شهر فاصله کمی دارد. هتل در ساحل لیدیز کوش آداسی قرار گرفته و خدماتی نظیر صبحانه و و دو وعده غذایی را به مسافران ارائه می دهد. بالکن اتاق های هتل منظره زیبایی دارد و اتاق ها از سیستم گرمایش و تهویه قابل تنظیم بهره مند هستند. از جمله امکانات می توان به اتاق های هتل دسترسی به اینترنت ، تلفن مستقیم ، تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابل ،رادیو و سیستم استریو اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل آسنا

هتل آسنا کوش آداسی دارای مجتمع استخر روباز و یک فضای شنا برای بچه ها ، برای شنا است. تراس آفتاب ، دارای سالن های آفتابی و سایه بان شرایط مناسبی را برای لذت بردن از تور کوش آداسی برای مسافران فراهم می کند. همچنین یک اسنک بار کنار استخر وجود دارد. مسافران در اوقات فراغت خود می توانند از تفریحاتی تنیس روی میز و اسپا لذت ببرند. با پرداخت هزینه اضافی میهمانان نیز می توانند از سونا و ماساژ درمانی لذت ببرند.

5-هتل سون سیز سی لایت کوش آداسی

هتل سون سیز لایت یکی از بهترین هتل های UALL در کوش آداسی است. سواحل تمیز به رنگ آبی و زمردی ، زیبایی خارق العاده گیاهان دریای اژه ، شهر باستانی افسس، خانه مریم مقدس ، قلعه سلجوقیان … و کوش اداسی را به یکی از زیباترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده اند. اتاق های هتل سون سیز سی لایت با اتاق هایی بزرگ و با امکانات مناسب پذیرای مسافران است. هتل سون سیز سی لایت یک هتل 5 ستاره است که در فاصله 75 کیلومتری فرودگاه کوش آداسی، فرودگاه عدنان مندس قرار گرفته است.

ترکیههتل های ترکیهکوش آداسی

منبع: الی گشت

به "با اقامت در این 5 هتل کوش آداسی سفر به ترکیه بی نظیر می شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اقامت در این 5 هتل کوش آداسی سفر به ترکیه بی نظیر می شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید