ببینید ، حمله مسلحانه به کلانتری زاهدان؛ تیراندازی در خیابان رازی ، 2 کشته و ده ها زخمی تا این لحظه ، اورژانس و بانک به آتش کشیده شد

به گزارش وبلاگ گیت، آنچه می بینید گزارش خبرنگار صداوسیما از حمله ظهر امروز افراد مسلح ناشناس به کلانتری در زاهدان و زخمی شدن تعدادی از افراد است.

ببینید ، حمله مسلحانه به کلانتری زاهدان؛ تیراندازی در خیابان رازی ، 2 کشته و ده ها زخمی تا این لحظه ، اورژانس و بانک به آتش کشیده شد

به گزارش وبلاگ گیت، ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری 16 زاهدان شنیده شد. شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه های ضد انقلاب بی توجه باشند.

فارس نیز نوشت: ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری 16 زاهدان شنیده شد.

گزارش ها از کشته شدن شدن حداقل 2 تن و زخمی شدن چند ده نفر در این تیراندازی خبر می دهد. یک ماشین آتش نشانی، یک پایگاه اورژانس و یک بانک به وسیله اغتشاشگران به آتش کشیده شدند.

در میدان کشاورز و بازار مشترک و آدینه بازار نیز چند لاستیک و سطل زباله آتش زده شد. یک نانوایی در نزدیکی خیابان جام جم زاهدان نیز مورد هجوم اغتشاشگران نهاده شد.

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه های ضد انقلاب بی توجه باشند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، حمله مسلحانه به کلانتری زاهدان؛ تیراندازی در خیابان رازی ، 2 کشته و ده ها زخمی تا این لحظه ، اورژانس و بانک به آتش کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، حمله مسلحانه به کلانتری زاهدان؛ تیراندازی در خیابان رازی ، 2 کشته و ده ها زخمی تا این لحظه ، اورژانس و بانک به آتش کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید