برای محافظت از مدارک در سفر، داخل شلوار خود جیب مخفی بسازید!

به گزارش وبلاگ گیت، در تمام جهان، دزدها و جیب برها در کمین هستند تا روز و سفر شما را خراب نمایند. اگرچه ممکن است همواره چنین اتفاقاتی نیفتد، اما بهتر است همواره آماده باشید. با خبرنگاران همراه باشید تا روشی برای حفاظت از پول و مدارک تان یاد بگیرید.

برای محافظت از مدارک در سفر، داخل شلوار خود جیب مخفی بسازید!

برای هر کدام از ما ممکن است اتفاق بیفتد که در سفر پول یا مدارک خود را گم کنیم و این موضوع مسائل بسیاری را در پی خواهد داشت. بنابراین به شما آموزش می دهیم که چگونه در شلوار خود جیب مخفی درست کنید تا پول و گذرنامه تان را پنهان کنید. وقتی به کشور خارجی سفر می کنید، باید از همه وسایل خود به خوبی محافظت کنید، زیرا در صورتی که مثلا 6000 کیلومتر از خانه خود دور هستید، جایگزین کردن مدارک یا پول دزدیده شده بسیار سخت خواهد بود. بنابراین بهتر است کمی پول خرج کنید و داخل شلوار یا شلوارک خود جیب مخفی بدوزید تا دچار دردسر نشوید.

کمربند پول مناسب نیست

بیشتر دزدها از وجود کمربندهای پول مطلع هستند، پس خودتان را گول نزنید. جیبی که به خوبی داخل لباس شما مخفی شده باشد، مناسب تر است، چون به طور دائمی جیب روی آن است و امکان ندارد گم گردد.

چگونه جیب مخفی بسازیم

برای ساخت جیب مخفی، بهتر است از یک خیاط یاری بگیرید و از او بخواهید که تمام شلوار ها یا شلوارک هایی را که با خود به سفر می برید، به جیب مخفی مجهز کند. بسته به جایی که زندگی می کنید، دوخت هر جیب 2 تا 10 دلار هزینه خواهد داشت، البته خودتان هم می توانید دست به کار شوید و جیب مخفی داخل شلوارتان بدوزید. جیب های مخفی را با سایز 17 در 12 سانتی متر بدوزید تا گذرنامه نیز داخل آن جا گردد و در بالای آن نیز چسب دوطرفه پارچه ای (نوار وِلکرو) برای بستن آن بگذارید.

پول و مدارک خود را ضد آب کنید

چرا باید جیب مخفی داشته باشید؟

البته بهتر است هنگام سفر گذرنامه و پول داخل هتل یا مکانی که اقامت دارید، نگهداری گردد، اما در صورتی که احتیاج است گواهی نامه، گذرنامه (یا کپی رنگی آن) همراه تان باشد، استفاده از جیب مخفی بسیار مناسب است. برای اینکه مدارک تان از خیس شدن در امان باشند، بهتر است آن ها را در کیسه های زیپ کیپ ضد آب بگذارید. این کیسه ها همچنین مانع از عرق کردن محتویات آن در روزهای گرم می شوند. برای گول زدن دزدان هم می توانید یک کیف جیبی قلابی داشته باشید و در آن کارت عابر بانک سوخته، کارت ویزیت و گواهی نامه باطل شده قرار دهید. در صورت روبرو شدن با دزدان می توانید این کیف را تحویل دهید، بدون این که چیزی از دست داده باشید. سعی کنید پول اضافی همراه خود نداشته باشید، مثلا هنگام خروج از هتل 80 دلار برای تاکسی دریافت، مراجعه به ایستگاه پلیس، خریدن آب و غذا و ... کفایت می نماید. بر این اساس بهتر است خود را برای روبرو شدن با هر شرایطی آماده کنید، چون نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی ممکن است در طول سفر بیفتد. شما چگونه پول و مدارک خود را در سفر مخفی می کنید؟ منبع: Expert Vagabondمنبع: کجارو

به "برای محافظت از مدارک در سفر، داخل شلوار خود جیب مخفی بسازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای محافظت از مدارک در سفر، داخل شلوار خود جیب مخفی بسازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید