بینش، هدیه کافه بازار به صنعت برنامه های موبایلی

به گزارش وبلاگ گیت، روز گذشته معادل سه شنبه 15/07/99 طی رویدادی آنلاین، کافه بازار با همراهی تیم بازی سازی استودیو پاییزان؛ از پلتفرم بینش بازار رونمایی کرد.

بینش، هدیه کافه بازار به صنعت برنامه های موبایلی

این پلتفرم داده محور، با هدف ارائه بینش عمیق تر و ایجاد مطلعی برای صاحبان کسب و کار به منظور تصمیم گیری صحیح راه اندازی شده است.

تیم کافه بازار در این رویداد، جمع آوری، ترکیب داده ها و اشتراک گذاری آن ها در یک ابزار با منافع عمومی مشترک، به سود تمام توسعه دهنده های فعال این صنعت دانستند.

سایت بینش بازار، پیروی عادت پیشین کافه بازار که از سال 94 تا به امروز، شانزده گزارش فصلی و هشت گزارش از صنعت برنامه های موبایلی منتشر نموده؛ متولد شده است. بینشِ بازار کوشش دارد به توسعه دهندگان محصولات و مدیران یاری کند تا تصمیم های خود را بر اساس داده های بازار گرفته و از تغییر نترسند.

داده ها و گزارش های این سایت، از دل 10 سال فعالیت مداوم بازار به عنوان عظیم ترین اپ استور اندرویدی فارسی بیرون آمده است. فعالیت بیش از 100.000 برنامه و بازی و همچنین داده های رفتاری بیش از 40 میلیون کاربر فعال، در چند رویکرد اصلی از جمله سنجه های عمومی و تخصصی، بِنچمارک یا سنجه قیاس عملکرد، آنالیز مقایسه ای برنامه ها، فرایند تغییرات و تحلیل شاخص های اندازه گیری محاسبه شده و داده های عظیمترین فروشگاه ایرانی اندروید را در لحظه به اشتراک می گذارد.

مهدی ناصری، تحلیلگر داده های کسب و کار کافه بازار در این رویداد گفت: بینش کوشش دارد همه سنجه هایی که منجر به تغییر رفتار کسب و کار می گردد را ارائه کند تا فعالین بتوانند ضمن تصمیم گیری درست برای محصولات خود، خودشان را با سایر رقبای بازار مقایسه نمایند.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: قرار است در این سرویس 30 سنجه برای 30 دسته مختلف مربوط به 30 ماه اخیر منتشر و به رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد. مخاطبان داده های ارایه شده در این سرویس، همیشه امکان آنالیز به روز و رایگان اطلاعات را دارند.

تیم کافه بازار در این رویداد آنلاین، گفت که امید دارد بتواند به برنامه ریزی کمپین های مارکتینگ و مدیران محصول یاری کند تا نتایج تصمیمات خود را راحت تر پیشبینی نمایند و راه را برای سرمایه گذاران علاقمند به این صنعت را روشن تر کند.

همچنین ایجاد یک اکوسیستم و فضای داده محور، شفافیت لازم را به فضای کسب و کار باز می گرداند و سیاست مداران را به بخشی از نیازهای زیرساختی صنعت برنامه های موبایلی و مجموعاً تصمیم گیری های بهتر مطلع می نماید.

این بستر همچنین می تواند فضای نقد را برای رسانه ها و دانشگاهیان باز کند و بینشِ عمیقی نسبت به این صنعت شکل بگیرد که به رشد صنعت برنامه های موبایلی یاری شایانی خواهد نمود.

منبع: اقتصادنیوز

به "بینش، هدیه کافه بازار به صنعت برنامه های موبایلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بینش، هدیه کافه بازار به صنعت برنامه های موبایلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید