تعلیق جودو از داخل طراحی شده بود، در دادگاه حکمیت ورزش کار سختی داریم

به گزارش وبلاگ گیت، رئیس فدراسیون جودو گفت: در دادگاه حکمیت ورزش کار خیلی سختی پیش رو داریم فدراسیون جهانی تمام کوشش خود را به کار گرفته و با تمام توان وارد شده است.

تعلیق جودو از داخل طراحی شده بود، در دادگاه حکمیت ورزش کار سختی داریم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ گیت، آرش میراسماعیلی درباره تعلیق فدراسیون جودو و حساسیت نتیجه دادگاه حکمیت ورزش گفت: بعد از اینکه در شهریورماه موضوع تعلیق فدراسیون جودو مطرح شد؛ در چند روز گذشته مواردی مطرح شد که نشان می داد این موضوع از داخل کشور طراحی و اجراشده بود و خانواده عظیم جودو ورزش در جریان آن قرار گرفتند.

وی گفت: تعلیق جودو یک اتفاق ناعادلانه بود به همین خاطر از همان ابتدا با هماهنگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش شکایتی طراحی کردیم.

رئیس فدراسیون جودو تأکید کرد: متأسفانه فدراسیون جهانی برای برطرف تعلیق جودوی ایران شرطی گذاشته که در واقع خط قرمز نظام است و اجازه چنین کاری ندارند. چرا که این تعلیق بر طبق ادعای کذب یک ورزشکار بوده و فدراسیون جهانی هم از او حمایت نموده است. بنابراین ما دو پرونده باز کردیم و یکی برعلیه رأی موقت و یکی هم رأی صادر شده که در نهایت این دو پرونده تجمیع می گردد.

میر اسماعیل گفت: ما در دادگاه حکمیت ورزش کار خیلی سختی پیش رو داریم فدراسیون جهانی تمام کوشش خود را به کار گرفته و با تمام توان وارد شده است. این فدراسیون برای اثبات ادعای خودش 15 شاهد معرفی نموده که سه نفر از آن ها ایرانی هستند.

وی بیان کرد: من تا هفته گذشته موضوع را ورزشی قلمداد می کردم اما با ارسال لوایح جدید معین شده وکلای فدراسیون جهانی در مسائل داخلی کشور ما دخالت می نمایند. بیش از این اجازه ندارم وارد جزئیات شوم اما وقتی به مسائلی که در آبان ماه گذشته یا و مواردی از این دست در 40 سال اخیر که ربطی هم به این پرونده ندارد توجه کنیم و در لوایح ارسالی هم این مسائل اشاره می گردد نشان می دهد که قطعاً آن ها به دنبال تعلیق جودو نبودند.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "تعلیق جودو از داخل طراحی شده بود، در دادگاه حکمیت ورزش کار سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق جودو از داخل طراحی شده بود، در دادگاه حکمیت ورزش کار سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید