توقف استقلال برابر پیکان در آزادی ، فرصت رسیدن به رتبه دوم از دست رفت

به گزارش وبلاگ گیت، استقلال و پیکان در آخرین بازی هفته پنجم برابر هم به تساوی رسیدند تا از رسیدن به رتبه دوم جدول باز بمانند.

توقف استقلال برابر پیکان در آزادی ، فرصت رسیدن به رتبه دوم از دست رفت

به گزارش وبلاگ گیت استقلال و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با نتیجه بدون گل به سرانجام رسید. استقلال با این تساوی 8 امتیازی شد و با نهاده شدن در رتبه ششم فرصت حضور در رتبه دوم را از دست داد. اتفافی که برای پیکان هم افتاد و این تیم هم با 8 امتیاز در رتبه هفتم نهاده شد.

کارت زرد: بهزاد غلامپور، مهدی مهدی پور و پیمان بابایی از استقلال

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی 67)، کوین یامگا، روزبه چشمی (سعید مهری 67)، آرش رضاوند(زبیر نیک نفس 78)، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی (ارسلان مطهری 84)، محمد محبی و پیمان بابایی (سجاد شهباززاده 67)

ترکیب پیکان: محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، غلامرضا ثابت ایمانی، ساسان حسینی (شرزود تمیروف 61)، منصور باقری، امیر طاهر، محمدجواد آزاده(علی رمضانی 61)، مجتبی حق دوست(امیرحسین عزیزی 83)، محمدمهدی لطفی (محمد بلبلی 71)

موقعیت های خطرناک نیمه اول:

دقیقه 5: استقلال در دقایق ابتدایی بازی بارها از سمت راست و چپ توپ هایی را به وسیله قایدی، محبی و جلالی به روی دروازه ارسال کرد که بی نتیجه بودند.

دقیقه 7: ارسال ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر آرش رضاوند همراه شد که توپ این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: ضربه راه دور و غافلگیرکننده ساسان حسینی روی تور دروازه فرود آمد.

دقیقه 27: ضربه فنی و بغل پای آرش رضاوند با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه پیکان و محمد ناصری به بیرون رفت.

دقیقه 33: پاس کوین یامگا از زمین خودی برای پیمان بابایی به این بازیکن رسید. او با یک حرکت بدن دیدنی، بهروز نوروزی فرد را از جریان بازی خارج کرد و در موقعیت تک به تک با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر ناصری عبور داد ولی ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 34: یک پاس بلند دیگر از زمین خودی و پشت مدافعین این بار به محمد محبی رسید. او نیز با ناصری گلر پیکان تک به تک شد که ضربه محبی پس از برخورد به دستان سنگربان پیکان در آستانه ورود به دروازه بود که نوروزی فرد با حضور به موقع، مانع از گل شدن توپ شد و آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه 40: ارسال کرنر مهدی پور با ضربه سر محبی همراه شد و در شرایطی که ناصری هم خروج ناموفقی داشت ولی توپ وینگر استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.

موقعیت های خطرناک نیمه دوم

دقیقه 50: ارسال کوین یامگا از سمت راست تند و تیز بود و ناصری این ضربه را با مشت دور کرد.

دقیقه 55: یک ضربه خطا نزدیک به خط عرضی زمین نصیب استقلال شد و مهدی پور قصد داشت با ضربه ای مستقیم دروازه پیکان را باز کند که ناصری با یک واکنشی به موقع توپ را دور کرد.

دقیقه 57: ارسال یامگا از راست پشت نقطه پنالتی به رضاوند رسید ولی ضربه بغل پای این بازیکن کم جان بود و ناصری در مهار توپ مسئله ای نداشت.

دقیقه 58: سانتر جلالی به روی دروازه با ضربه سر محبی همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: شوت ناگهانی شروزد تمیروف نیز با اختلاف زیادی از بالای دروازه حسینی راهی راهی اوت شد.

دقیقه 80: جعفر سلمانی پس از یک چرخش، با پای چپ ضربه اش را به سمت دروازه زد که ناصری این توپ را مهار کرد.

دقیقه 81: محمد محبی پس از دریافت پاس مهری به سمت دروازه پیکان رفت و از پشت محوطه جریمه ضربه اش را زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88: ضربه فنی و فوق العاده غلامرضا ثابت ایمانی از گوشه محوطه جریمه را سیدحسین حسینی با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد تا دروازه استقلال بسته بماند.

دقیقه 90+1: ارسال کرنر مهدی پور با ضربه سر بازیکنان استقلال به بیرون رفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "توقف استقلال برابر پیکان در آزادی ، فرصت رسیدن به رتبه دوم از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف استقلال برابر پیکان در آزادی ، فرصت رسیدن به رتبه دوم از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید