دو بازیکن خاص سپاهان مقابل استقلال

به گزارش وبلاگ گیت، تیم فوتبال سپاهان در حالی در هفته پانزدهم لیگ برتر از استقلال میزبانی می نماید که حضور دو بازیکن آن ها در این میدان می تواند بر جذابیت های بازی اضافه کند.

دو بازیکن خاص سپاهان مقابل استقلال

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گیت، استقلال و سپاهان در حالی در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند که با 26 و 25 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و رقابتی سخت و فشرده را با یکدیگر انجام می دهند.

سپاهان با نویدکیا و مرزبان فصل خوبی را سپری می نماید و آن ها بعد از چند سال افت، بار دیگر به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ بیستم مطرح شده اند. آن ها برای مدعی شدن تیم خوبی دارند و بازیکنان پر تعداد و توانمندی پیراهن این تیم را برای فصل بیستم بر تن نموده اند که شاید شاخص ترین آن ها نفراتی مثل نیازمند، گولسیانی، محبی، کریمی، رفیعی، نژاد مهدی، اسماعیلی فر، کی روش، حسینی و البته امید نورافکن و سجاد شهباززاده هستند.

دوتای آخر که یکی از آن ها با 11 گل در صدر جدول گلزنان این فصل واقع شده است، از بازیکنان سابق استقلال هستند که در این ملاقات هم می توانند از چهره های خاص بازی باشند و حضور آن ها بر جذابیت های بازی اضافه کند.

در تیم پر مهره سپاهان، نورافکن و شهباززاده از بازیکنان اصلی این تیم در فصل جاری محسوب می شوند که اولی تبدیل به اصلی ترین بازیکن در خط حمله آن ها شده و تا اینجا نیز عنوان بهترین گلزن مسابقات را به خود اختصاص داده و دومی هم با قرار دریافت در پست مدافع چپ، یکی از ارکان خط دفاعی این تیم شده است.

این ملاقات حساس قطعاً برای این دو بازیکن شرایط خاص تری دارد و می توان از نورافکن و کی روش به عنوان چهره های ویژه این ملاقات نام برد.

استقلال و سپاهان از ساعت 17:10 روز شنبه 25 بهمن در اصفهان به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دو بازیکن خاص سپاهان مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازیکن خاص سپاهان مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید