رکورد ویژه بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ گیت، میلاد سرلک در ابتدای فصل قبل به جمع سرخپوشان مرکز اضافه شد. انتقالی که با جنجال های فراوانی همراه بود چرا که این بازیکن در تیم های قبلی خود به مقدار کافی درخشش نداشت و وقتی به پرسپولیس اضافه شد، نقدها زیادی را اطراف و پیرامون خود دید.

رکورد ویژه بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس

با این حال میلاد مورد حمایت کادر فنی و مربیان پرسپولیس نهاده شد و به کارش ادامه داد. یحیی نیز بار ها بیان کرد اگر طرفداران به این بازیکن فرصت بدهند، قطعا نتیجه اش را خواهند دید. اتفاقی که دقیقا رخ داد و حالا طرفداران پرسپولیس ثمره صبر خود را می بینند. سرلک شوتزن، تکنیکی و یک هافبک قدرتمند و جنگنده است که توانسته کادر فنی و طرفداران پرسپولیس را از عملکرد خود راضی نگه دارد.

میلاد که یکی ار بازیکنان محبوب یحیی محسوب می گردد، بعد از درخشش در پرسپولیس به تیم ملی هم رسید و توانست چند بازی ملی هم انجام دهد. سرلک که یکی از مهره های فیکس پرسپولیس در این فصل به شمار میرود رکورد بیشترین حضور در ترکیب پرسپولیس را در این فصل از آن خود نموده است. تعویض میلاد سرلک در آخرین دقیقه بازی با ذوب آهن، نخستین خروج او از ترکیب سرخپوشان در فصل جاری لیگ برتر ایران بود. او تا به امروز در این فصل 990 دقیقه با پیراهن پرسپولیس بازی نموده و بیشترین دقایق حضور در زمین را به خود اختصاص داده است که رکوردی جالب توجه به شمار میرود.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رکورد ویژه بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد ویژه بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید