ریبری با سالرنیتانا به توافق رسید، عقد قرارداد تا 2 روز دیگر

به گزارش وبلاگ گیت، ستاره پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ هنوز قصد بازنشستگی ندارد و می خواهد یک سال دیگر بازی در سطح اول فوتبال اروپا را تجربه کند.

ریبری با سالرنیتانا به توافق رسید، عقد قرارداد تا 2 روز دیگر

به گزارش وبلاگ گیت، به نظر می رسد حضور در کشور ایتالیا سبب شده که فرانک ریبری مانند بیشتر فوتبالیست های این کشور نتواند به آسانی دل از دنیای بازیگری بکَند.

بال فرانسوی پیشین بایرن مونیخ که در سرانجام فصل گذشته قراردادش با فیورنتینا منقضی شد؛ تا الان بدون تیم بوده اما گفته می گردد که او توانسته با سالرنیتانا، تیم تازه صعود نموده به دسته اول فوتبال ایتالیا به توافق برسد و قرار است که پس فردا (دوشنبه) پای برگه قراردادش با این تیم را هم امضا کند.

طبق گزارش سایت کالچومرکاتو؛ ریبری با سالرنیتانا قراردادی یک ساله می بندد که به موجب آن در سال 1.5 میلیون یورو حقوق می گیرد. این قرارداد به گونه ای تنظیم شده که به ریبری اجازه می دهد در صورت بقای سالرنیتانا، یک فصل دیگر هم در این تیم بماند.

ریبری طی دو فصل گذشته که برای فیورنتینا توپ می زد، 50 بازی انجام داد و 5 گل هم برای تیم منطقه توسکانی به ثمر رساند. پیش از این تیم هلاس ورونای ایتالیا و کاراگمرک ترکیه هم خواستار جذب ریبری بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ریبری با سالرنیتانا به توافق رسید، عقد قرارداد تا 2 روز دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریبری با سالرنیتانا به توافق رسید، عقد قرارداد تا 2 روز دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید