سارقان کرونایی در دام پلیس

به گزارش وبلاگ گیت، معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان مسلحی اطلاع داد که تحت عنوان مأمور کرونا و به بهانه ضدعفونی وارد منزل مالباختگان شده و سرقت نموده بودند.

سارقان کرونایی در دام پلیس

به گزارش گروه حوادث وبلاگ گیت از فارس، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی از دستگیری افرادی اطلاع داد که تحت عنوان مامور کرونا و به قصد ضد عفونی کردن منازل، وارد خانه های مردم شده و اموال آنان را به سرقت می بردند.

برپایه این گزارش اسفند ماه سال گذشته و همزمان با شروع بیماری کرونا و افزایش استرس مردم، چهار نفر تحت پوشش انجمن های مردم کمک و به بهانه سم پاشی و ضدعفونی کردن برای مقابله با ویروس کرونا به منزلی واقع در غرب تهران وارد می شوند.

این افراد با تهدید سلاح کمری و سلاح سرد، با بستن دست و پای اهالی ساختمان اقدام به سرقت مسلحانه و ربودن طلا و وجوه نقد از مالباختگان به ارزش تقریبی یکصد و پنجاه میلیون تومان و خودروی سواری پژو پارس متعلق به صاحب منزل، می نمایند.

براین اساس ، تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در صحنه حاضر می شوند.

کارآگاهان پس از تحقیقات میدانی و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته مستقر در جهت ورود و خروج سارقان و فرار آنان از صحنه، تحرکات چهار جوان را که در حوالی منزل مذکور، پرسه زده و سپس سوار بر یک دستگاه خودروی سواری تیبا محل را ترک می نمایند، به عنوان قوی ترین فرضیه پلیسی مورد رصد قرار می دهند.

درنهایت با اقدامات پلیسی و فنی و با بهره گیری از امکانات نوین مخابراتی، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار نهاده شد که در نهایت با اجرای چهار عملیات پلیسی منسجم و همزمان چهار متهم در محدوده پیکان شهر و مسعودیه شناسایی و دستگیر شدند.

در بازرسی از منزل متهمان یک قبضه سلاح غیر واقعی طرح لاما، مقادیری قطعات لوازم خودروی - احتمالا مسروقه - و مقادیری از طلاهای مالباختگان به ارزش ریالی تقریبا پنجاه میلیون تومان و خودروی سواری پژو پارس مسروقه کشف و ضبط شد.

در ادامه، برای دستگیری سایر همدستان احتمالی، با اقدامات فنی و تعقیب، یک متهم دیگر که متواری بود نیز مورد رصد اطلاعاتی نهاده شد که با ایجاد یک قرار صوری، در نهایت وی نیز در خیابان وحدت اسلامی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و به طرح ریزی سرقت و مشارکت در جرم، اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی اظهار داشت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "سارقان کرونایی در دام پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان کرونایی در دام پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید