طلسم فیروزجا در رقابت های رومانی؛ تساوی پشت تساوی!

به گزارش وبلاگ گیت، علیرضا فیروزجا در رقابت های سوپرتورنمنت کلاسیک سوپربت رومانی به یک تساوی دیگر دست یافت.

طلسم فیروزجا در رقابت های رومانی؛ تساوی پشت تساوی!

به گزارش ایسنا، علیرضا فیروزجا که در سوپرتورنمنت کلاسیک سوپربت رومانی شرکت نموده است، چهارشنبه شب و پس از یک روز استراحت، در دور ششم این رقابت ها به مصاف شهریار ممدیاروف سوپراستاد بزرگ آذربایجانی رفت و به تساوی رضایت داد.

این تساوی درحالی برای فیروزجا به دست آمد که او باریتینگ 2804 در این رقابت های شرکت نموده است. حریف آذربایجانی فیروزجا در دور ششم این مسابقات دارای ریتنیگ 2770 بود.

فیروزجا در این رقابت ها تا سرانجام دور ششم هیچ بردی را به نام خود ثبت ننموده است. این شطرنج باز تا به امروز به پنج تساوی و یک شکست دست یافته تا با این نتایج او 2.5 امتیازی گردد و در رده یکی مانده به آخر این رقابت ها بایستد. بعلاوه فیروزجا با عملکرد خود تا کنون حدود 9 واحد ریتینگ زنده خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، وسلی سو و لوون آرونیان دو شطرنج باز 4 امتیازی این رقابت ها هستند که پیروز شدند در صدر این مسابقات قرار بگیرند.

سوپرتورنمنت رومانی اولین رقابت از سری مسابقات گرندچس تور 2022 است که در آن 10 شطرنج باز به مصاف هم می فرایند.

قرار است پنج رقابت در سری رقابت های گرند چس تور برگزار گردد که مجموع جوایز آن 1.4 میلیون دلار تخمین زده شده است. بعلاوه قهرمان سوپرتورنمنت رومانی می تواند 100 هزار دلار را به دست آورد.

منبع: فرارو

به "طلسم فیروزجا در رقابت های رومانی؛ تساوی پشت تساوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم فیروزجا در رقابت های رومانی؛ تساوی پشت تساوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید