ناشران تبلیغات مجازی را برای فروش بهتر در نمایشگاه کتاب جدی بگیرند

به گزارش وبلاگ گیت، رمضانی:شیوه تبلیغ کتت در سایت فروش نمایشگاه مجازی کتاب قرار گرفتن طرح جلد کتب ناشرین و چند صفحه ابتدایی و لیست کتاب هایشان در سایت نمایشگاه است.

ناشران تبلیغات مجازی را برای فروش بهتر در نمایشگاه کتاب جدی بگیرند

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ گیت؛ در حاشیه نشست دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران علی رمضانی رئیس خانه کتاب و ادبیات ایران در مصاحبه با وبلاگ گیت در مورد چگونگی فراهم کردن عدالت در بحث فروش همه ناشرین در دومین نمایشگاه مجازی کتاب، از اهمیت فعالیت های تبلیغ و ترویجی ناشر که فروش ناشر را تضمین می نماید، گفت و بعلاوه در ادامه اظهار کرد: در برنامه سال جاری و در نمایشگاه مجازی، دیگر ناشر بزرگ و کوچک نداریم و تناظر یک به یک بین آثار وجود دارد. از اینجاست که فعالیت ناشر برای شناساندن آثارش به مردم شروع می گردد و می تواند فعالیت کند.

وی تاکید نمود: همین حالا ناشرین کوچکی در کشور داریم که آثار بسیار پرفروشی دارند و این ارتباطی به کوچک و بزرگی آن ها ندارد و بسته به فعالیت های آن هاست.

رمضانی پلتفرم های عمومی تبلیغ کتاب را منبع اصلی تبلیغ کتاب برشمرد و از قرار دادن طرح جلد کتاب ناشرین و چند صفحه ابتدایی و لیست کتاب هایشان در سایت نمایشگاه و اطلاع داد که به اینصورت مخاطبین بتوانند با دقت بیش تری کتاب را خریداری نمایند.

او در خاتمه از ناشرین خواست به جهت اینکه تبلیغات در فضای مجازی موجب جریان سازی بالا و فروش بهترخواهد شد، اهتمام هرچه بیش تری به امر تبلیغ کتاب هایشان در فضای مجازی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ناشران تبلیغات مجازی را برای فروش بهتر در نمایشگاه کتاب جدی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناشران تبلیغات مجازی را برای فروش بهتر در نمایشگاه کتاب جدی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید