گاردن گلو، پارکی که شب ها در دبی می درخشد!

به گزارش وبلاگ گیت، پارک گاردن گلو در دبی

اگر تصمیم دارید که به همراه خانواده سفری به دبی داشته باشید فرصت سرگرمی و گردش در پارک گاردن گلو (Garden Glow) را از دست ندهید. هم شما و هم فرزندتان می توانید حسابی در این پارک خوش بگذرانید و لحظاتی فراموش نشدنی داشته باشید. شعار این پارک زیبا چه دنیا خارق العاده ای است که با ورود به داخل پارک و تماشا این همه هیجان، نور و شادی می بینید که این شعار کاملا هماهنگ با فضای داخل پارک است. اگر می خواهید با این پارک بیشتر آشنا شوید، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

گاردن گلو، پارکی که شب ها در دبی می درخشد!

این پارک فقط محلی برای تفریح و هیجان نیست بلکه می توانید در آنجا اطلاعاتی را هم درباره پدیده گرم شدن زمین، نقش انتشار گاز دی اکسید کربن در فضا و نقش استفاده از محصولات باریافتی در آفریدن جهانی تمیزتر و امن تر برای نسل های بعد بدست می آورید. این پارک محلی عالی برای فرزند شماست تا در آن علاوه بر تفریح و هیجان درباره حیوانات، ارزش گیاهان و اهمیت آن ها و همینطور نقش آن ها در چرخه زندگی آموزش ببیند.

پروژه این پارک از شروع ساخت تا پایان با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی با شهرداری دبی انجام شد. در این پارک نورپردازی هایی انجام می گردد که در ساعت های مختلف روز کاملا هماهنگ با مقدار نور طبیعی و تابش خورشید در صبح، ظهر و شب است. از لحظه ورود به پارک تا لحظه ای که از آن به بیرون بروید با تماشا هر قسمت آن تحت تاثیر قرار می گیرید و هیجان زده می شوید. قسمت های مختلف این پارک شامل بازگشت به عصر دایناسورها، درختان سخنگو، باغ درخشان، حیوانات درخشان، نمایش نورهای لیرز، نمایش های زنده و نمایش های خیابانی است. هر بخش تفریحی این پارک انتظار شما را می کشد و کودک شما مطمئنا از بخش های سرزمین شکلات، نمایش آب، نمایش لیزر و سافاری حیوانات غرق در لذت و هیجان می گردد.

بخش مجذوب کننده دیگر این پارک باغی است که کاملا مطابق با شرایط محیط زیست است. همین که وارد این باغ منحصربفرد می شوید درختان زیادی را می بینید که از بطری های پلاستیکی، فنجان، بطری های دارو و حباب های رنگارنگ درست شده اند و همه این ها مواد باریافتی هستند تا به محیط زیست آسیبی وارد نگردد. در باغ جادویی، نمایش های زنده آکروباتیک به وسیله هنرمندان دبی و یا گروه های مختلف برگزار می گردد. اگر عاشق موزیک هستید در این پارک می توانید به تماشای نمایش زنده موزیک بروید. کودک شما در این پارک همواره می تواند بازی ها و فعالیت هایی را برای تفریح پیدا کند. آنتقدر فضای این باغ بزرگ است که مطمئنا بعد از این که کمی در آن گردش کردید احساس خستگی و گرسنگی به شما دست می دهد. در گوشه ای از پارک، غرفه ای بزرگ مخصوص غذا وجود دارد که در آن می توانید انواع غذاهای خوشمزه را پیدا کنید. بعد از اینکه غذاهای خوشمزه این بخش را امتحان کردید می توانید به پارک گردی خودتان ادامه دهید و تا شب در این پارک رویایی لحظاتی خاطره انگیز داشته باشید. در پارک گاردن گلو آنقدر به شما خوش می گذرد که با تاریک شدن هوا هم دلتان نمی خواهد از آن دل بکنید اما اینجا ساعت 11 شب تعطیل می گردد و وقت آن رسیده که با خاطرات شیرین این پارک که مدت ها در ذهنتان باقی می ماند به خانه برگردید.

منبع: visitdubaishoppingfestival.com

منبع: الی گشت

به "گاردن گلو، پارکی که شب ها در دبی می درخشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاردن گلو، پارکی که شب ها در دبی می درخشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید