10 نکته کلیدی برای خرید و فروش لوازم خانگی در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ گیت، امروزه خرید و فروش لوازم خانگی یکی از پررونق ترین بازارها به شمار میرود. وسایل خانگی جزء ضروری ترین وسایل و ابزارهای زندگی ما هستند و هر از چند گاهی هم بنا به نیاز خود مجبور به فروش وسایل خانگی یا تعویض آن ها هستیم. یکی از وب سایت های پرطرفدار ایرانی که در عرضه لوازم خانگی نو و دست دوم فعالیت دارد و کاربران در آن وسایل خانگی خود را برای فروش به اشتراک می گذارند، سایت خبرنگاران است.

10 نکته کلیدی برای خرید و فروش لوازم خانگی در خبرنگاران

در سایت وبلاگ گیت وسایل خانگی در دسته بندی های مختلفی اعم از: وسایل آشپزخانه، ابزار و ساختمان، تزئینات و… تقسیم می شود. در این مقاله قصد داریم در رابطه با نکات مهم و کلیدی خرید وسایل خانگی از وبلاگ گیت، باهم به مصاحبه بپردازیم. پس ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید.

خرید و فروش وسایل خانگی در وبلاگ گیت

همان طور که گفتیم وبلاگ گیت یکی از برجسته ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک بدون دخالت دلال و واسطه هاست که ویژگی های بسیار جالب و مناسبی دارد. در این بخش به مهمترین ویژگی های سایت وبلاگ گیت برای خرید و فروش لوازم خانگی و سایر اقلام دیگر اشاره می کنیم تا شما را با مزایای این سایت آشنا کنیم. مهم ترین نکاتی که در رابطه با فروش محصولات در این سایت وجود دارد عبارت اند از:

  • حذف دلال
  • قیمت منصفانه
  • گستردگی محصولات
  • دسته های و زیر دسته های مختلف
  • رابط کاربری آسان
  • عکس دار کردن محصولات
  • دسته بندی بر اساس منطقه و شهر شما
  • و…

حذف دلال از طریق وبلاگ گیت

یکی از مهم ترین ویژگی های سایت وبلاگ گیت برای خرید و فروش لوازم خانگی و سایر وسایلی که در آن به اشتراک گذاشته می شود، حذف دلال است. در سایت وبلاگ گیت مشتری به صورت مستقیم با فروشنده در ارتباط است. این وب سایت مستقیماً مشتری را به فروشنده متصل می کند و مشتری می تواند سفارش خود را به ثبت برساند و هماهنگی های لازم را با فروشنده انجام دهید.

به همان مقدار که دست واسطه ها در فرایند خرید و فروش حذف می شوند، خریدار و فروشنده با قیمت بهتری می توانند لوازم را بین خود رد و بدل کنند.

قیمت های ایده آل و کاملاً منصفانه

قبل از اینکه شبکه های اجتماعی و سایت های خریدوفروش کار خود را در ایران آغاز کنند، خریداران وسایل خانگی، وسایل را از کسانی که قصد مهاجرت داشتند و یا به هر دلیلی مجبور به فروش آن ها بودند باقیمت های دلخواه می فروختند. امروزه با پیدایش ارتباطات اجتماعی و وب سایت هایی مانند وبلاگ گیت، این فرایند کاملاً تغییر کرده است.

امروزه با استفاده سایت های مثل وبلاگ گیت و اپلیکیشن ها و وب سایت های مشابه، قیمت ها از طریق فروشنده به صورت مستقیم قیمت گذاری می شوند و بسکمک از قیمت ها به صورت منصفانه درج می شوند. با استفاده از وب سایت وبلاگ گیت خرید و فروش لوازم خانگی به صورت وسوسه انگیزانه به خاتمه رسیده است.

یکی از کارشناسان بازاریابی در سایت وبلاگ گیت اعلام کرده است که بسکمک از مردم امروزه در پی وسایلی با طول عمر بالا هستند؛ چون احتمال می دهند که در چند سال آینده آن را بفروشند یا ممکن است بخواهند آن را تعویض کنند. از طرفی وجود وب سایت هایی مانند وبلاگ گیت به آن ها امید این را می دهد که وسایل آن ها به آسانی فروخته خواهد شد؛ بنابراین بسکمک از مردم به وسایل خانگی با نگاهی متفاوت تر و اقتصادی تر نگاه می کنند و مطمئن هستند که دوباره این وسایل می توانند به پول تبدیل شوند.

خرید و فروش لواز خانگی از ریز تا درشت

یکی از ویژگی های شاخص سایت وبلاگ گیت، عدم محدودیت برای اشتراک گذاری محصولات است. شما با استفاده از این وب سایت می توانید انواع و اقسام وسایل خود را با مردم به اشتراک بگذارید. این ویژگی وبلاگ گیت آن را از سایر وب سایت های تجارت الکترونیک دیگر جدا می کند. به همین دلیل امروزه وبلاگ گیت یکی از محبوب ترین سایت های موجود در حوزه خرید و فروش وسایل خانگی نو و دست دوم و حتی نو است. بسکمک از مردم برای کوچک ترین نیازهای روزمره خود از وبلاگ گیت استفاده می کنند.

یکی از ویژگی های دیگر وبلاگ گیت، رایگان بودن درج آگهی در این سایت است و شما برای فروش وسایل خود از طریق این وب سایت، پولی به کسی پرداخت نخواهید کرد. مگر اینکه بخواهید آگهی های شما در دسته آگهی های پربازدید قرار بگیرند یا با شرایط خاص دیگر.

دسته ها و زیردسته ها در وبلاگ گیت

گستردگی و تنوع زیاد محصولات و خدمات در سایت وبلاگ گیت آن را ملزم کرده است که دسته ها و زیردسته های زیادی را در وب سایت خود قرار دهد. به عنوان مثال شما می توانید انواع و اقسام وسایل مانند یخچال، لباسشویی، کمد، میز، تلویزیون، سماور و… را در دسته وسایل خانگی قرار دهید.

از طرفی خود وسایل خانگی به زیردسته های متفاوتی تقسیم می شود که از آن ها نیز می توانید برای دسته بندی جزئی تر استفاده کنید. مثلاً می توانید وسایلی مانند یخچال، سماور و … را جزء وسایل خانگی برقی در دسته وسایل آشپزخانه قرار دهید.

تنوع در دسته بندی و زیردسته های مختلف کار را برای مشتریان و فروشنده ها بسیار آسان تر کرده است. شما می توانید با چند کلیک ساده محصولات مدنظر خود را در دسته های مختلف قرار دهید یا آن ها را در دسته های مختلفی پیدا کنید.

عکس دار کردن محصول

یکی از نکات دیگری که در رابطه با وب سایت وبلاگ گیت حائز اهمیت است، عکس دار کردن وسایل است. شما می توانید وسایل و ابزارهایی را که در دسته های مختلف برای فروش قرار می دهید عکس دار کنید و این طوری مشتری را بهتر به سمت خرید جذب کنید. گرفتن عکس های مجذوب کننده از محصول از زوایای مختلف می تواند به فروش بهتر محصولات شما کمک کند.

یکی از ویژگی های جالب این سایت قابلیت فیلتر کردن است که با استفاده از این ویژگی می توانید محصولات بدون عکس را از محصولات همراه عکس جدا کنید. این ویژگی در نوع خود یک ویژگی بسیار جالب است؛ چون خیلی از افراد دوست دارند محصولات را همراه عکس ببینند.

رابط کاربری آسان

برای کار با سایت وبلاگ گیت و فروش لوازم خانگی خود اصلاً نیاز نیست که حرفه ای باشید. پس از ثبت نام به شما یک پنل زیبا به ساده ترین شکل ممکن داده خواهد شد که از این پنل می توانید وسایل خود را به فروش برسانید و به آن ها عکس اضافه کنید و توضیحات لازم را بنویسید و آن را بر اساس منطقه خود تنظیم کنید.

توضیحات محصول

یکی از ویژگی های دیگر این سایت قسمت توضیحات است. شما در این قسمت می توانید توضیحات تکمیلی وسایل خانگی خود و وسایل دیگر را قرار دهید و به تمام ویژگی های محصول اشاره کنید. در این رابطه حتماً سعی کنید خودتان را جای مشتری قرار دهید و آنچه انتظار دارید در رابطه با این محصول بدانید را حتماً برای مشتری بازگو کنید.

اگر وسایل شما دست دوم باشد، حتماً به ایرادهای آن اشاره کنید. البته سعی کنید هیچ وقت وسایل معیوب را برای فروش به مشتری در سایت قرار ندهید مگر اینکه وسایل را تعمیر کنید. مثلاً شما می توانید وقتی یک لباسشویی در داخل سایت قرار می دهید، به ویژگی های اصلی آن از جمله مدت زمان کارکرد، برند، ظرفیت و… به طور کامل اشاره کنید.

مدیریت زمان

وقتی که قصد فروش فله ای وسایل خانگی خود را دارید، برای آنکه وقت شما با مشتریان زیاد گرفت نشود، می توانید همه قرارها را در یک روز معین بگذارید تا با مشتریان تان دیدن کنید و در وقت صرفه جویی کنید. این هم یکی از نکاتی بود که هنگام فروش وسایل خانگی در وب سایت وبلاگ گیت باید به آن توجه داشته باشید.

وبلاگ گیت برای وسایل نو و دست دوم

یکی از نکات دیگری که در رابطه با خرید و فروش وسایل خانگی در وبلاگ گیت باید به آن توجه داشته باشیم این است که وبلاگ گیت فقط جات وسایل دست دوم نیست. شما می توانید وسایل نو خود را نیز در این وب سایت خریداری کنید و یابه فروش برسانید و از این لحاظ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت. هم اکنون تولیدکنندگان و فروشنده های زیادی در این وب سایت فعالیت می کنند، بدون اینکه واسطه ای داشته باشند و وسایل تازه و نو خود را در آن قرار می دهند.

ذکر ایرادات قبل از فروش محصول

همان طور که قبلاً نیز اشاره کردیم یکی از نکاتی که هنگام خرید و فروش لوازم خانگی و سایر اقلام در وب سایت وبلاگ گیت باید به آن توجه داشته باشید، این است که قبل از اینکه تصمیم به فروش آن بگیرید از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل کرده باشید.

اگر وسایل شما مسئله ای دارد آن را رفع کنید و بعد بفروشید. یا مسائل و ایرادات محصول را به مشتری بگویید. در غیر این صورت مشتری با اطلاعاتی که در دست دارد و با استفاده از پشتیبانی سایت وبلاگ گیت، می تواند شما را پیدا کند و این عواقب قانونی برای شما به همراه خواهد داشت. این امر به خصوص در رابطه با وسایل خانگی، بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه کرد.

دسته بندی منطقه ها در سایت وبلاگ گیت

یکی دیگر از ویژگی های سایت وبلاگ گیت دسته بندی مرتب آن از لحاظ منطقه ای است که شما در آن زندگی می کنید. با استفاده از این ویژگی شما می توانید محصولات خود را برای شهر و استان خود فیلتر کنید. البته این به معنی این نیست که شـما نمی توانید وسایل خانگی و اقلام خود را به مشتریان از سراسر کشور بفروشید. به شرط اینکه سر هزینه نقل وانتقال و کارهای مربوط به ارسال شما با مشتری هماهنگ شوید، می توانید کالاهای خود را به سراسر کشور نیز بفرستید.

دسترسی همیشگی

وب سایت وبلاگ گیت از پشتیبانی بالایی برخوردار است و 24 ساعت هفته خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. بر همین اساس شما همیشه می توانید طریق این وب سایت محصولات خود را به بهترین شکل ممکن و در هر زمان، به فروش برسانید و پس از فروش نیز آگهی خود را حذف کنید. این کار به شما کمک می کند که از لحاظ زمان فروش نگرانی برای شما وجود نداشته باشد و هر موقع که دلتان بخواهد وسایل خود را بفروشید.

برای دیدن آگهی های خرید و فروش لوازم خانگی در وبلاگ گیت کلیک کنید

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم که نکات مهم در رابطه با خرید و فروش لوازم خانگی و سایر اقلام در سایت وبلاگ گیت را یادآور شویم. شما با استفاده از وبلاگ گیت می توانید هر زمان که بخواهید وسایل و اقلام خود را بفروشید و محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد. با این وب سایت شما می توانید برای وسایل خود بازاریابی انجام دهید، بدون اینکه هزینه ای به کسی بپردازید. به نکاتی که در این رابطه گفت شده نیز توجه کنید تا تجربه فروش بهتری نصیب شما شود.

منبع: بلاگ دیوار

به "10 نکته کلیدی برای خرید و فروش لوازم خانگی در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نکته کلیدی برای خرید و فروش لوازم خانگی در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید