اداره گردشگری عربستان، حج عمره را در برنامه های زمستان گنجانده است

به گزارش وبلاگ گیت، اداره گردشگری عربستان (STA) ایده عمره را در زمره اهداف فصل زمستان عربستان قرار داده است که به زودی راه اندازی می گردد.

اداره گردشگری عربستان، حج عمره را در برنامه های زمستان گنجانده است

وبلاگ گیت - STA این موضوع را با هماهنگی وزارت حج و عمره و وزارت بهداشت سازماندهی می نماید و این کاملاً با اقدامات پیشگیرانه و پروتکل های پیشگیری برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پس از در نظر دریافت شرایط عمومی بهداشت مطابقت خواهد داشت. احمد الخطیب وزیر گردشگری این کشور، هفته گذشته در این مورد اطلاع داد.

اهداف برنامه فصل زمستان عربستان چهار جنبه عمده دارد: ارتقا زمستان سعودی به وسیله برنامه های زمستان خورشید، فصل زمستان و عمره و ارتقا گردشگری در عربستان سعودی به صورت محلی، منطقه ای و بین المللی.

فعال کردن نقش بخش خصوصی برای توسعه بسته های مختلف گردشگری در مناطق گردشگری مشخص شده است و به افزایش سطح هزینه های بازدید کنندگان به وسیله بسته های مختلف گردشگری و محصولات تحت پوشش تمام مقاصد گردشگری هدفمند یاری می نماید.

در فصل تابستان عربستان سعودی 3 میلیارد ریال سعودی (31 درصد) بیشتر نسبت به سال 2019 هزینه نموده است. علاوه بر این، STA در کاهش درصد شکایات مربوط به برنامه های گردشگری داخلی از 30 درصد به 2 درصد پیروز عمل نموده است. این مقام عربستانی همچنین عنوان نمود که وزارت بهداشت اقدامات مختلفی را برای افزایش سطح انطباق با مقررات ضد ویروس کرونا مانند استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی، استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده و رعایت بهداشت عمومی انجام داده است.

منبع : saudi gazette

منبع: چمدان

به "اداره گردشگری عربستان، حج عمره را در برنامه های زمستان گنجانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره گردشگری عربستان، حج عمره را در برنامه های زمستان گنجانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید