اولین جشنواره زندگی با اتیسم به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش وبلاگ گیت، مراسم اختتامیه اولین جشنواره زندگی با اتیسم با شعار هرخانواده اتیسم یک رسانه روز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه برگزار می گردد.

اولین جشنواره زندگی با اتیسم به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ گیت، مراسم اختتامیه اولین جشنواره زندگی با اتیسم با شعار هرخانواده اتیسم یک رسانه روز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه برگزار می گردد.

اختتامیه اولین دوره جشنواره زندگی با اتیسم به همت موسسه مادران یاریگر توانجویان اتیسم (میتا) با اجرای محمود رضا قدیریان مجری و گوینده رادیو و تلویزیون از ساعت 11 سه شنبه شانزدهم شهریور در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای خانواده با حضور مسئولان، داوران، چهره های مطرح حوزه فرهنگی، درمانگران و خانواده اتیسم برگزار خواهد شد.

162 اثر در سه بخش فیلم کوتاه، دلنوشته و عکس فراوری شده به وسیله اعضای خانواده اتیسم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

در این مراسم ضمن برگزاری نمایشگاه آثار عکس و اکران بخشی از فیلم های برتر، تندیس ها و دیپلم های افتخار به برگزیدگان اهدا می گردد.

فاطمه واشقانی فراهانی - مدیر اجرایی اولین جشنواره زندگی با اتیسم - اسامی هیات داوران این دوره را به این توضیح گفت: مهدی عظیمی میر آبادی، بیژن همدرسی، ندا شیرازی، فاطمه واشقانی فراهانی، هانیه شیخی نارانی و مینا صلاحمند و از دیگر عوامل اجرایی این جشنواره می توان به بیژن همدرسی کارگردان هنری، حسین واشقانی فراهانی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای، محمد تقی واشقانی فراهانی مدیر گروه تصویربرداری و مستند سازی، سروناز رهبر حکم آبادی عکاس، مریم دهقانی گرافیست، حمید رضا محمدی ایرنجی تصویربردار، زیبا جلیلی مدیر بحران، زهرا اصلانی مدیر تشریفات و حمید شیخ مدیر پشتیانی اشاره نمود.

اولین جشنواره زندگی با اتیسم به ریاست شورای سیاست گذاری و دبیری کیاندخت صالحی و مدیریت اجرایی فاطمه واشقانی فراهانی، روز سه شنبه شانزدهم شهریورماه از ساعت 11 الی 13 در فرهنگسرای خانواده (شفق سابق) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین جشنواره زندگی با اتیسم به ایستگاه پایانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جشنواره زندگی با اتیسم به ایستگاه پایانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید