این پله ها جان می دهند برای عکاسی!

به گزارش وبلاگ گیت، پله های طرح دار و رنگی یکی از جذابیت های پایتخت در خیابان ولیعصر است که جان می دهد برای عکاسی!

این پله ها جان می دهند برای عکاسی!

خیابان ولیعصر، همان خیابان خوب چنارها یکی از بهترین جاهایی است که می توانید در آن عکاسی کنید و از خودتان سلفی های بی نظیر بگیرید. اگر به دنبال عکس های خاص هستید، ما به شما عکاسی در خیابان ولیعصر را پیشنهاد می کنیم. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا با هم از زیبایی های پله های طولانی ترین خیابان پایتخت لذت ببریم.

نیمه شمالی ولیعصر

نیمه شمالی خیابان ولیعصر جان می دهد برای عکاسی. یعنی از میدان ولیعصر تا میدان تجریش، پر از دیدنی های بی نظیر است. خیابان ولیعصر نسبت به خیابان های موازی اطرافش اختلاف سطح دارد. برای همین کوچه هایی که از خیابان ولیعصر به خیابان های اطرافش راه دارند، به صورت مسیری پلکانی ساخته شده اند. برخی از این کوچه ها هم با همین اسامی شناخته می شوند. مثلا پله اول، پله دوم، پله سوم و ….

پله های رنگی در همه جای جهان

روی پله های خیابان ولیعصر را هنرمندان تهرانی با زیباترین حالت ممکن نقاشی کشیده اند. نقاشی هایی که به شهر روح داده اند و بهترین پشت صحنه برای عکاسی محسوب می شوند. حتی اگر قصد ندارید عکس بیندازید، پیشنهاد می کنیم عصر یکی از همین روزهای تابستانی در خیابان ولیعصر قدم بزنید و با حال و هوای خوب پله های رنگین کمانی و نقش دارش، حال تان خوب گردد.

پله های رنگی در شهرها و کشورهای مختلفی وجود دارند. آنها از عناصر زیباسازی شهرها هستند. شهرداری ها برای زیباتر کردن پله ها هزینه می نمایند. چون این پله ها بخشی از گردشگری شهری محسوب می شوند و نشاط را در شهرها افزایش می دهند.

منبع: پیام دلتا

به "این پله ها جان می دهند برای عکاسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پله ها جان می دهند برای عکاسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید