برگزاری جشن بزرگ بچه ها در تبریز

به گزارش وبلاگ گیت، مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری جشن بزرگ بچه ها با مشارکت سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز اطلاع داد.

برگزاری جشن بزرگ بچه ها در تبریز

آقای بینش با تشریح برنامه های هفته ملی کودک تجلیل از بچه ها نخبه و خلاق استان آذربایجان شرقی در عرصه های فرهنگی، هنری و ادبی، تجلیل از فعالان حوزه کودک، برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی های هنری بچه ها و برگزاری نشست های تخصصی ویژه والدین در موضوعات مربوط به بچه ها و فضای مجازی، رسانه، بهداشت روانی، باور های دینی، محیط زیست و میراث فرهنگی را از جمله برنامه های این مناسبت اظهار داشت.

وی اجرای مهرواره بازی های بومی و محلی در تبریز، تجلیل از بچه ها معظم شهدا، برپایی کارگاه های هنری و ادبی با حضور بچه ها از جمله کارگاه های هنری مادر و کودک و بازدید روزانه دانش آموزان مدارس در سراسر استان و بهره مندی از برنامه های هفته ملی کودک را از دیگر فعالیت های این هفته عنوان نمود.

آقای بینش با بیان اینکه بچه ها سرمایه بزرگ اجتماعی و محور توسعه همه جانبه به خصوص عرصه های فرهنگی در جامعه هستند، اظهار کرد: هفته ملی کودک فرصتی بسیار مناسب برای افزایش توجه بزرگسالان به حقوق بچه ها و تعامل و همفکری با متولیان و متخصصان تربیتی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات فرهنگی به بچه ها است.

وی اظهار کرد: توجه به احتیاج های فرهنگی بچه ها و ارائه خدمات فرهنگی متناسب با ذائقه و احتیاج های روحی آنان تاثیر بسیاری در حفظ و ارتقای فکری و بهره وری این سرمایه های اجتماعی دارد.

آقای بینش با اشاره به اینکه برنامه های هفته ملی کودک در تمام شهر های استان و به میزبانی مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اجرا خواهد شد، اضافه کرد: سال جاری طرح پیک امید ویژه منطقه ها محروم، حاشیه نشین و روستایی با حضور فعال کتابخانه های سیار و مربیان کانون برنامه های گسترده ای را تدارک دیده اند که در طول هفته ملی کودک اجرا خواهد شد.

وی با قدردانی از استانداری آذربایجان شرقی، آب منطقه ای، آموزش و پرورش، محیط زیست، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و صدا و سیمای آذربایجان شرقی به جهت همکاری و همراهی در اجرای هرچه بهتر آیین های هفته ملی کودک، از خانواده ها خواست به همراه بچه ها خود و با حضور در مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان از برنامه های متنوع و مجذوب کننده آن استفاده کنند.

آیین های هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می گردد.

وبلاگ گیت آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری جشن بزرگ بچه ها در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن بزرگ بچه ها در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید