برگزاری کارگاه مجازی قصه گویی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ گیت ، زهرا آبسوران، مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن اشاره به مشارکت این کانون در هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی، نمایشگاه مجازی کتاب، عنوان نمود: به عنوان متولی اصلی فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و دینی برای بچه ها و نوجوانان در کشور در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار داریم. یکی از برنامه ها و رسالت های مهم کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بحث ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی برای بچه ها 4 تا 17 سال است که در قالب های مختلف اجرایی می گردد.

برگزاری کارگاه مجازی قصه گویی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت و ضرورت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اشاره و بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه با هدف ایجاد نشاط، تحرک و پویایی بعد از ایام بیماری کرونا لازم است و نمایشگاه ها بهانه ای شده است تا همه خانواده های استان به کتاب دسترسی پیدا نمایند. شاید اگر نمایشگاه کتاب همانند سالیان قبل به صورت حضوری برگزار می شد فقط تعداد محدودی می توانستند از این نمایشگاه های کتاب بازدید نموده و کتاب تهیه نمایند اما مجازی بودن آن بستری فراهم نموده است تا خانواد ه ها درهر نقطه ای از شهر یا روستا استان از نمایشگاه مجازی کتاب بازدید نمایند.

آبسوران با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب یک حرکت پویا است، توضیح داد: فضای کنونی می طلبید که این نمایشگاه برگزار گردد تا کتاب دوباره و با قیمت مناسب در سبد خانواده ها قرار گیرد.

وی بعلاوه درباره فعالیت های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان در ایام هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) نیز ادامه داد: به همه خانواده هایی که کودک و نوجوان دارند اطلاع رسانی کردیم که این نمایشگاه برگزار می گردد و غیر از آن نیز فایل های محتوایی برای مخاطب کودک و نوجوان پیش بینی شده و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده شده است.

آبسوران در سرانجام گفت: این فایل های محتوایی برای بارگذاری در فضای مجازی و استفاده برای خانواده ها بوده و درباره مباحثی مثل معرفی کتاب، قصه گویی، کاردستی نشانگر کتاب و... است که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام می گردد. یکی دیگر از برنامه های ما برگزاری کارگاه مجازی قصه گویی از سوی یکی از مربیان قصه گوی کانون استان است.

هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) از هشتم دی ماه شروع شده و تا چهاردهم دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان به کتاب در این استان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برگزاری کارگاه مجازی قصه گویی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه مجازی قصه گویی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید