تمام مشخصات سری شیائومی 12T لو رفت

به گزارش وبلاگ گیت، شیائومی به زودی از گوشی های سری 12T رونمایی می نماید و به لطف سایت آلمانی winfuture می توانیم به تمام مشخصات گوشی های شیائومی 12T و 12T پرو بپردازیم. این دو گوشی برخلاف نسل قبلی دارای فریم پلاستیکی هستند و طراحی ماژول دوربین آن ها هم مشابه است.

تمام مشخصات سری شیائومی 12T لو رفت

هر دو گوشی دارای نمایشگر تخت 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 2712 در 1220 و رفرش ریت 120 هرتز هستند. از دیگر ویژگی های مشترک می توانیم به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 120 واتی اشاره کنیم. شیائومی ظاهرا شارژر 120 واتی را هم در جعبه قرار می دهد ولی تعیین نیست که آیا هر دو گوشی همراه با شارژر عرضه می شوند یا نه.

تعیینات شیائومی 12T پرو

همانطور که از نام این گوشی پیداست، در کل از سخت افزار های بهتری استفاده می نماید. بنابراین شیائومی از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده آن استفاده نموده و در کنار آن 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم انجام وظیفه می نماید. البته گفته می گردد در بعضی بازارهای مدل مبتنی بر رم 8 گیگابایتی هم ارائه خواهد شد.

برای دوربین اصلی هم از سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده شده که البته شیائومی 12T پرو اولین گوشی مبتنی بر چنین دوربینی نخواهد بود. همانطور که احتمالا می دانید، موتورولا مدتی قبل از گوشی اج 30 اولترا رونمایی که دارای دوربین 200 مگاپیکسلی است. هنوز تعیین نیست که آیا دوربین اصلی گوشی شیائومی از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد یا نه.

بعلاوه در کنار دوربین اصلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. بنابراین به غیر از دوربین اصلی، دو دوربین دیگر حرف زیادی برای گفتن نخواهند داشت. گفته می گردد این گوشی با قیمت 845 دلار راهی بازار خواهد شد.

تعیینات شیائومی 12T

از بین تفاوت های کلیدی این گوشی نسبت به مدل پرو اول باید به استفاده از پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک اشاره کنیم. اگرچه این چیپست در حد اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیست، اما در هر صورت تراشه قدرتمندی محسوب می گردد و می تواند احتیاج بیشتر کاربران را به خوبی رفع کند.

بعلاوه دوربین اصلی این گوشی از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده می نماید ولی دو دوربین دیگر مشابه مدل پرو هستند. قرار است مدل 8/128 گیگابایتی این گوشی با قیمت 645 دلار به دست کاربران برسد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مشخصات سری شیائومی 12T لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات سری شیائومی 12T لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید