موبایل، تبلت و گجت ها

رقابت چین و آمریکا زیر پرچم هند، پای رایانه های کوانتومی هزار کیوبیتی در میان است

چین اکنون به شکلی جدی در پروژه ساخت رایانه های کوانتومی هزار کیوبیتی فعال است. در مقابل، آمریکا که شرکت آی بی ام در آن تا سال جاری به رایانه کوانتومی هزار کیوبیتی خواهد رسید، به هندی ها برای دستیابی به این هدف یاری خواهد نمود.

31 شهریور 1402

آیا می توان گوشی ها را در هوا شارژ کرد؟ ، فناوری شارژ بی سیم متحول می گردد

محققان دانشگاه آلتو سیستم جدیدی توسعه داده اند که تکنولوژی شارژ بی سیم را متحول می نماید.

4 مرداد 1402

کدام گوشی های شیائومی و پوکو به زودی MIUI 14 را دریافت می نمایند؟

MIUI 14 جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی های شیائومی است که ماه ها از معرفی آن می گذرد ولی همچنان تعداد زیادی از گوشی های واجد شرایط، این نسخه را دریافت ننموده اند. بعد از ارائه این نسخه برای تعدادی از گوشی ها، حالا شیائومی فهرست جدیدی از گوشی ها را منتشر نموده...

18 اردیبهشت 1402

سامسونگ به سمت جداسازی باتری موبایل حرکت می کند!

دیجیاتو نوشت: گزارش ها ادعا دارند که گوشی های تاشوی 2023 مانند سری گلکسی S23 از برچسب پلاستیکی برای جداسازی آسان تر باتری بهره می برند.

26 فروردین 1402

تجهیزات سفر برای تامین امنیت بانوان ، امنیت در سفر را تجربه کنید

امنیت در سفر یکی از مواردی است که تمامی افراد به خصوص خانم ها پیش از هر اقدامی برای سفر به آن فکر می کنند. این اتفاق وقتی ضرورت بیشتری می یابد که سفر به تنهایی انجام شود. برای تامین امنیت، روش های متفاوتی وجود دارد اما در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی،...

21 دی 1401

گلکسی A73؛ آنچه باید پیش از خرید بدانیم

گوشی گلکسی A73 از دو چهره کاملا متفاوت برخوردار است؛ نسخه 128 گیگابایتی بدون ارفاق می تواند مهمترین گزینه برای خرید موبایل با بودجه 13 میلیون باشد، اما نزدیک شدن به نسخه 256 گیگابایتی بدون رعایت کردن احتیاط امکان پذیر نیست. راز این تفاوت را باید در قیمت این...

14 دی 1401

نفوذ فناوری 5G از کشاورزی تا دل ورزشگاه های جام جهانی

فناوری نسل پنجم ارتباطی با توجه به شاخصه های متمایزکننده آن از فناوری های نسل قبلی، فرصت های تجاری بی نظیری خلق می نماید که یک نمونه از کاربردهای آن را در طول برگزاری رویداد جام جهانی قطر 2022 شاهد هستیم.

2 دی 1401

معبد آتشگاه یکی از جاهای دیدنی باکو به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس خبر و گزارش های منتشر گشته، معبد آتشگاه یکی از جاهای دیدنی باکو به شمار می رود.

12 آبان 1401

جدیدترین تصاویر آیفون SE 4؛ آیفونی که قد کشیده است!

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است مدل بعدی آیفون SE خود را در سال 2023 عرضه کند. شایعات به تدریج اطلاعات مربوط به این دستگاه را در دسترس عموم قرار داد تا اینکه یکی آن ها ادعا نموده که برخلاف مدل های قبلی که دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی بودند، نسل چهارم...

29 مهر 1401

موتورولا طرحی مفهومی از یک گوشی رول شونده عمودی منتشر کرد

موتورولا که به عنوان شرکت زیرمجموعه لنوو مشغول فعالیت است به تازگی طرحی مفهومی از یک گوشی رول شونده منتشر کرده که به صورت عمودی عمل می کند.

26 مهر 1401

دبی با این تکنولوژی ویژه کارت شناسایی و پاسپورت را حذف می نماید!

با استفاده از فناوری های نوین بیومتریک به زودی ساکنان دبی برای احراز هویت نیازی به گذرنامه و مدارک دیگر نخواهند داشت.

23 مهر 1401

توانایی زوم گلکسی S22 اولترا شاید به وسیله ویوو X90 پرو پلاس به چالش کشیده گردد

گلکسی S22 اولترا در حال حاضر بدون شکل در زمینه زوم برترین عملکرد را دارد اما گفته می گردد این قابلیت به زودی به وسیله یک گوشی ساخت ویوو به چالش کشیده خواهد شد.

31 شهریور 1401

تمام مشخصات سری شیائومی 12T لو رفت

شیائومی به زودی از گوشی های سری 12T رونمایی می نماید و به لطف سایت آلمانی winfuture می توانیم به تمام مشخصات گوشی های شیائومی 12T و 12T پرو بپردازیم. این دو گوشی برخلاف نسل قبلی دارای فریم پلاستیکی هستند و طراحی ماژول دوربین آن ها هم مشابه است.

28 شهریور 1401

یکی از مدیران ایرانی گوگل تایید کرد ؛ برطرف چالش دانلود از گوگل پلی

یکی از مدیران ارشد ایرانی گوگل، مسئله دانلودهای ناموفق از گوگل پلی را پیگیری و بامداد دیروز از برطرف این چالش اطلاع داد.

25 شهریور 1401

حالت اضطراری یا Emergency Mode گوشی های سامسونگ چیست و چگونه فعال می گردد؟

گوشی های هوشمند سری گلکسی سامسونگ حالتی به نام Emergency Mode دارند که برای مواقع اضطراری طراحی شده و می تواند با محدود کردن کارکردهای گوشی و ارائه راه هایی برای درخواست کمک در شرایط بحرانی به کمک کاربر بیاید.

22 شهریور 1401

صفحه نمایش بزرگ در جیب شما! لنوو عینک هوشمندی را روانه بازار کرد که صفحه نمایشگر رایانه شما را در مقابل چشمان شما قرار می دهد!

عینک نو لنوو یک صفحه نمایش کامپیوتر را در فاصله چند اینچ از چشم قرار می دهد تا به کاربران هنگام کار یا تماشای فیلم، حریم خصوصی بیشتری بدهد.

13 شهریور 1401

هزینه های سفر به شهر وان ترکیه چقدر است؟

وان شهر بسیار کوچک در ترکیه است، که در نزدیکی مرز مشترک ایران و ترکیه قرار گرفته است. این شهر دارای قدمت تاریخی طولانی بوده و برای کسانی که عاشق گربه هستند می تواند برترین شهر باشد، زیرا شهر وان در ترکیه محل زندگی گربه هایی سفید با یک چشم آبی و یک چشم زرد...

13 شهریور 1401

دوربین کاغذی فوق نازکی که عکس های 16 مگاپیکسلی می گیرد!

به تازگی یک دوربین کاغذی فوق العاده نازک با الهام از طراحی دوربین های عکاسی قدیمی لومو به بازار عرضه شده است. این دوربین از نوعی کاغذ با یک دوربین دیجیتالی کوچک که در وسط آن قرار گرفته است، تشکیل شده است.

28 مرداد 1401

یک ست کامل چرم با گوشی موتورولا اج 20 پرو

موتورولا از سال گذشته گوش های مالی، میان رده و پرچمدار قدرتمندی را روانه بازار نموده تا روزهای خوب گذشته را زنده کند. یکی از محبوب ترین اعضای این خانواده موتورولا اج 20 پرو - Motorola Edge 20 Pro است که با پردازنده قدرتمند، نمایشگر سریع و دوربین با کیفیت آمده تا...

16 مرداد 1401

برترین اپراتور موبایل ایران کدام است؟

خبرنگاران- اختلال در شبکه ایرانسل، همراه اول و رایتل روز دوشنبه 10 مرداد رخ داد و سرویس اینترنت و برقراری تماس در تهران برای چند ساعت دچار مشکل شد. به همین بهانه برای درک اینکه کدام اپراتور گزینه بهتری است، فارغ از صرفه مالی سراغ مقایسه فنی آن ها رفتیم....

14 مرداد 1401
تعداد: (59)