تیبا هم پلاس شد

به گزارش وبلاگ گیت، حال و هوای مشتریان عوض شده. این را می توان از سیاست های فروش خودروسازان وطنی فهمید. در بازاری که یکباره با شوک قیمت، بهای خودرو بین دو تا سه برابر افزایش یافته، تولید محصولات با آپشن های بیشتر می تواند بخشی از خریداران خودروهای گران تر را به سمت محصولات ارزان قیمت گسیل کند. خریدارانی که در اثر افزایش قیمت قدرت خرید کمتری داشته و در عین حال تمایلات خاصی دارند. مثلا کسی که قبلا تنها به 206 تیپ دو راضی بوده که قیمتی 31 میلیونی داشته حالا که بهای این خودرو تا 80 میلیون افزایش یافته می تواند نسخه پایه کوییک را بخرد که تجهیزات مناسبی دارد و همان سطح از قدرت و فضا را در اختیار وی می گذارد. با این نگرش، عرضه مدل آپشنال تیبا2 به عنوان هاچ بکی کاملا اقتصادی یک سیاست دقیق برای افزایش سهم بازار است.

تیبا هم پلاس شد

خودرویی که تقریبا هیچ آپشن خاصی نداشته حالا در نسخه پلاس با مانیتور، رینگ اسپورت، برخی تزئینات داخلی و خارجی و چند امکان دیگر به بهایی نزدیک به مدل پایه به فروش می رود تا خریداران خودروهایی همچون برلیانس 220، پژو 206 تیپ2 و 5 و حتی رنو ساندرو را به سمت خود جذب کند. هنوز به طور دقیق تعیین نیست تیبا 2 پلاس چه امکاناتی دارد اما طبق تصاویری که در شبکه وب منتشر شده، خودرو با حفظ همان فرمت اصلی اندکی مجهزتر شده است. در واقع تیبا2 پلاس با همان طرح ساده و اقتصادی، قرار است به صورت آپشنال از سوی گروه سایپا به خریداران یک رده بالاتر پیشنهاد شود.

در تصاویر منتشر شده شاهد این موضوع هستیم که آپشن هایی مانند رینگ اسپورت، سنسور دنده عقب، روف ریل، دیفیوزر سپرهای عقب و جلو، مانیتور لمسی داشبورد، صندلی های چرم و کفپوش قالبی فابریک به این خودرو اضافه شده است. نصب برچسب کراس روی در این خودرو در کنار استفاده از قطعات طرح استیل در جلوپنجره نیز از نکات قابل توجه تیبا 2پلاس است. خودرویی که با توجه به پیش پرداخت 28.5 میلیونی آن، در نهایت در کارخانه قیمتی نزدیک به 57 میلیون تومان خواهد داشت.

منبع: دیوار

به "تیبا هم پلاس شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیبا هم پلاس شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیبا هم پلاس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید