جزئیات قرارداد شبانه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرتغالی

به گزارش وبلاگ گیت، خبرنگاران: داستان علیرضا بیرانوند و آنتورپ همانطور که روز گذشته خبرش منتشر شد به انتها رسید؛ دروازه بان ملی پوش ایرانی با باشگاه بواویشتا در پرتغال به توافق رسید و راهی این تیم شد تا یکی دیگر از بازیکنان ایرانی لیگ پرتغال گردد.

جزئیات قرارداد شبانه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرتغالی

به گزارش وبلاگ گیت، البته ارتباط بیرانوند با آنتورپ به صورت تمام و کمال قطع نشده است! ماجرا از این قرار است که قرارداد بیرانوند با بواویشتا به صورت قرضی و یک ساله است ولی این مورد خودش چند بند مختلف دارد. اول اینکه در همین قرارداد قرضی منعقد شده بند خرید دائمی وجود دارد؛ به این معنی که اگر بواویشتا پس از یک سال از عملکرد بیرانوند رضایت داشت آن وقت قرارداد قرضی او را تبدیل به قرارداد دائمی می نماید.

اگر قرارداد بیرانوند دائمی گردد آن وقت مدت زمان آن به سه سال افزایش خواهد یافت. به این معنی که اگر همه چیز برای دروازه بان تیم ملی ایران خوب پیش برود او قرارداد قطعی و سه ساله باشگاه بواویشتا منعقد خواهد نمود.

علیرضا بیرانوند در جمع ایرانی های پرتغال

علیرضا بیرانوند در شرایطی به لیگ پرتغال پیوسته که پیش از او مهدی طارمی و علی علیپور دو همبازی قدیمی اش در باشگاه پرسپولیس در این لیگ حضور داشته اند. طارمی در پورتو و علیپور در ماریتیمو حضور دارد. حالا تقابل احتمالی با آنها در لیگ پرتغال می تواند یکی از نکات مجذوب کننده باشد. البته که این تمام ماجرا نیست چون جعفر سلمانی هم در پورتیموننزه حاضر است و اسم شده که به زودی پیغام نیازمند، دیگر دروازه بان تیم ملی هم راهی همین باشگاه پرتغالی می گردد. به این مورد این نکته را هم باید اضافه نمود که امیر عابدزاده سومین دروازه بان تیم ملی ایران هم فصل پیش در ماریتیمو حضور داشته و گفته از این باشگاه جدا می گردد. اگر امیر در لیگ پرتغال بماند و نیازمند هم با پورتیموننزه قراردادش را نهایی کند آن وقت سه دروازه بان اصلی تیم ملی ایران در لیگ پرتغال حضور خواهند داشت.

علیرضا بیرانوند فیکس بازی می نماید؟

پاسخ این یکی مثبت است؛ بواویشتا فصل پیش در رده سیزدهم لیگ پرتغال قرار گرفته و قدرت چندان زیادی ندارد. البته این انتخاب برای علیرضا بیرانوند هم ایده آل است چون به نظر نمی رسد درون دروازه رقیبی داشته باشد. فصل پیش، لئو ژاردیم به صورت قرضی از لیل به بواویشتا رفته بود و تمام بازی های لیگ، درون دروازه این تیم حضور داشت. او حالا به لیل برگشته و بواویشتا، برای دروازه اش بیرانوند را خریده است. دیگر دروازه بان های فعلی بواویشتا، ذخیره های ژاردیم و دروازه بان تیم زیر 23 سال تیم هستند.

منبع: فرارو

به "جزئیات قرارداد شبانه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرارداد شبانه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید