خبرنگاران معاون استاندار : نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی شود

به گزارش وبلاگ گیت، قزوین- خبرنگاران- قزوین- خبرنگاران-جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان قزوین گفت: امسال باتوجه به احتمال شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا و بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان، نمایشگاه بهاره برگزار نمی شود.

خبرنگاران معاون استاندار : نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی شود

به گزارش وبلاگ گیت، منوچهر حبیبی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار وبلاگ گیت و با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم در شرایط ویژه کرونایی در اولویت واقع شده است، اضافه کرد: از هر تصمیم و اقدامی توسط هر ارگان و سازمانی که منجر به تجمع مردمی شود با جدیت جلوگیری و اجتناب می شود.

وی گفت: امسال برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رونق در کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب فروش فوق العاده نوروزی اصناف جایگزین نمایشگاه های فروش بهاره می شود.

حبیبی با بیان اینکه اصناف مراعات حال مردم را کنند شرح داد: از اصناف تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را با جدیت در دستور کار قرار دهند و حالا که قرار است نمایشگاه بهاره نداشته باشیم، در روزهای منتهی به عید مراعات حال مردم را بکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: دست فروش ها با طرح مشترک شهرداری ها، نیروی انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران، در ایام نوروز ساماندهی می شوند همچنین در این ایام فعالیت کسبه و اصناف تا ساعت 20:30 خواهد بود و در صورت تخلف مغازه فرد خاطی تا انتها تعطیلات نوروز پلمپ خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون استاندار : نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار : نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید