همایشها و نمایشگاه ها

مجسمه ای از جسم بی جان پیکاسو به نمایش گذاشته شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشهای منتشر شده، مجسمه ای از جسم بی جان پیکاسو به نمایش گذاشته شد.

8 اسفند 1401

معاونت علمی استفاده صنایع از کاتالیستهای ساخت داخل را بیمه می نماید

به گزارش خبرنگاران، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در حاشیه نمایشگاه تخصصی توسعه دانش بومی و انتقال فناوری در ساخت و احیای کاتالیست های شیمیایی در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با حضور شرکت های نوپایی برگزار شده که توانسته اند بعضی از نیازهای...

25 آبان 1401

موتورولا طرحی مفهومی از یک گوشی رول شونده عمودی منتشر کرد

موتورولا که به عنوان شرکت زیرمجموعه لنوو مشغول فعالیت است به تازگی طرحی مفهومی از یک گوشی رول شونده منتشر کرده که به صورت عمودی عمل می کند.

26 مهر 1401

همایش دست اندرکاران مسکن کشور در اراک

نشست وزیر مسکن و مسئولان مسکن سراسر کشور در اراک برگزار گردید.

18 مهر 1401

برگزاری جشن بزرگ بچه ها در تبریز

مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری جشن بزرگ بچه ها با مشارکت سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز اطلاع داد.

15 مهر 1401

سبد گل مجلسی و زیبا؛ انتخابی که نشان از شخصیت فرد دارد

در پی خرید سبد گل مجلسی و زیبا هستیدبه احتمال قطع به یقین این قضیه برای شما پیش آمده است که احتیاج به یک سبد گل زیبا و البته مناسب برای شرایط خاص خود را احتیاج داشته باشید. در حال حاضر بیشتر از چند صد مدل سبد گل مجلسی و زیبا با مدل های مختلف وجود دارد. به...

22 مرداد 1401

سود 120 درصدی بعضی خودروها

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل تهران گفت: سال های 94 تا 96 به علت فاصله قیمتی 2 تا 3درصدی نرخ مصوب کارخانه و بازار، تقاضای چندانی برای ثبت نام خرید خودرو وجود نداشت اما اکنون سود سرشار ناشی از مابه التفاوت قیمت مصوب و بازار موجب شده تا مثلا...

10 مرداد 1401

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ 240 هرتزی 4K دنیا را معرفی کرد

سامسونگ به عنوان شرکت پیشرو بازار مانیتورهای دنیا، مدل های 2022 سری اودیسه (Odyssey) خود را معرفی کرد. این سری تازه در مدل های G85NB، G75NB و G40B و به منظور ارائه واقعی ترین و فراگیرترین تجربه ممکن به گیمرها و علاقه مندان بازی های ویدئویی عرضه می گردد.

23 تیر 1401

برگزاری همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، برگزاری همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری صورت می گیرد.

31 خرداد 1401

اصلاح دوربین های جاده ای تا سرانجام سال آینده

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاح 450 نقطه حادثه خیز در جاده ها، گفت: درباره خرابی دوربین های جاده ای و اقداماتی که برای برطرف نواقص آن ها صورت خواهد گرفت.

19 خرداد 1401

طرح پژوهشی تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی بررسی شد

تهران (پانا) - با حضور اسماعیل زارعی زوارکی، استاد تمام گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی، طرح پژوهشی تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد.

21 اردیبهشت 1401

افزایش قمیت خودروهای دوگانه سوز، بازار به چه سمتی می رود؟

به گزارش خبرنگاران، کاهش عرضه، قمیت خودروهای دوگانه سوز را با نوساناتی روبرو کرده است. آمار تازه وزارت صمت نشان می دهد خودروسازان تولید محصولات دوگانه سوز خود را پایان دی 1400 نسبت به بازه زمانی سال گذشته، حدود 50 درصد کاهش داده اند.

4 اردیبهشت 1401

ستاری از نمایشگاه محصولات نانو بازدید کرد

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از نمایشگاه رونمایی از محصولات پیشرفته نانو بازدید کرد.

23 فروردین 1401

اولین کشتی اقیانوس پیمای کروز در قشم پهلو گرفت

پهلو گرفتن کشتی کروز در قشماولین کشتی اقیانوس پیمای کروز که سانی نام دارد، روز چهارشنبه با 400 نفر توریست و خدمه از جزیره کیش حرکت کرد و روز بعد در بندر کاوه قشم پهلو گرفت. این کشتی برای راحت تر شدن و امن تر شدن سفرهای دریایی، وارد آب های خلیج فارس شده است....

9 اسفند 1400

ناشران تبلیغات مجازی را برای فروش بهتر در نمایشگاه کتاب جدی بگیرند

رمضانی:شیوه تبلیغ کتت در سایت فروش نمایشگاه مجازی کتاب قرار گرفتن طرح جلد کتب ناشرین و چند صفحه ابتدایی و لیست کتاب هایشان در سایت نمایشگاه است.

3 اسفند 1400

موزه کتابخانه سلطنتی نیاوران میزبان برگزاری نمایش کتاب های داستانی کودک

کتاب های داستانی کودک در موزه کتابخانه سلطنتی نیاوران به مناسبت روز جهانی کتاب به نمایش همگان در آمده است.

30 بهمن 1400

برگزاری کارگاه مجازی قصه گویی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران ، زهرا آبسوران، مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن اشاره به مشارکت این کانون در هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی، نمایشگاه مجازی کتاب، عنوان...

21 بهمن 1400

نماینده مجلس: جان مردم بازیچه تصمیمات غیرمنطقی نشود

از زمانی که کرونا وارد کشور شد شاهد 5 پیک در کشور بودیم که مردم و نظام سلامت را با مشکلاتی روبرو کرد. اکنون سویه اُمیکرون وارد کشور شده است که از آن خبر های بدی به گوش می رسد.

7 بهمن 1400

خانه ماپار یکی از قدیمی ترین خانه های اهواز

خانه ماپار یکی از قدیمی ترین خانه های بازسازی شده شهر اهواز است که قدمت آن به دوران قاجار می رسد و امروزه ضمن بازدید گردشگران، محلی برای برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری این شهر محسوب می شود.

22 دی 1400

تاثیر بوم گردی بر محیط زیست

تاثیر بوم گردی بر محیط زیست یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که مورد توجه بسیاری از محققان و گردشگران در دنیا واقع شده است. از مهمترین تاثیر بوم گردی بر محیط زیست می توان به توسعه پایدار محیط زیست، اشتغال زایی و شناسایی پتانسیل های موجود در طبیعت اشاره...

14 دی 1400
تعداد: (46)