رؤیای قهرمانی ناپولی کمرنگ شد، مردان ساری باختند و از یووه فاصله گرفتند

به گزارش وبلاگ گیت، آبی پوشان شهر ناپل در روز اخراج برترین گلزن شان متحمل یک شکست خارج از خانه شدند که شانس قهرمانی آنها را در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا کمرنگ کرد.

رؤیای قهرمانی ناپولی کمرنگ شد، مردان ساری باختند و از یووه فاصله گرفتند

به گزارش وبلاگ گیت، هفته سی و یکم سری A امروز (شنبه) با انجام یک بازی پیگیری شد که در آن تیم فوتبال اودینزه در خانه اش پیروز شد ناپولی، تیم دوم جدول رده بندی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

در این بازی پربرخورد که هفت بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز از جیب داور خارج شد، اودینزه با گل برونو فرناندس در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد. گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی ناپولی در دقیقه 24 کار را به تساوی کشاند، اما برونو فرناندس دوباره در دقیقه 45 میزبان را پیش انداخت. سیریل ترائو هم در دقیقه 57 سومین گل اودینزه را به ثمر رساند.

در این ملاقات همچنین برنو فرناندس در دقیقه 27 می توانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند، اما پنالتی اش را به هدر داد. ضمن اینکه گونسالو ایگواین هم در دقیقه 76 با دریافت کارت زرد دومش اخراج شد.

ناپولی با قبول این شکست، نتوانست فاصله شش امتیازی خود را با یوونتوسی که شب گذشته امپولی را شکست داد، کاهش دهد و به این ترتیب شانس قهرمانی خود را در فاصله هفت هفته به انتها رقابت ها کاهش داد.

هفته سی و یکم کالچو امروز با پنج ملاقات همزمان از ساعت 17:30 دنبال می گردد که در مهمترین آنها، تیم های فوتبال لاتزیو و رم در بازی موسوم به دربی دلاکاپیتاله به مصاف یکدیگر می فرایند.

برنامه چهار بازی دیگر به توضیح زیر است:

آتالانتا - میلان

کیه وو - پالرمو

فیورنتینا - سامپدوریا

جنوا - فروزینونه

در آخرین بازی امشب هم از ساعت 23:15 اینتر میزبان تورینو خواهد بود.

در جدول رده بندی سری A، تیم های یوونتوس، ناپولی و رم به ترتیب با 73، 67 و 60 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم

به "رؤیای قهرمانی ناپولی کمرنگ شد، مردان ساری باختند و از یووه فاصله گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رؤیای قهرمانی ناپولی کمرنگ شد، مردان ساری باختند و از یووه فاصله گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید