انتها ناکامی های رم، ناپولی و فیورنتینا به یک امتیازی صدر رسیدند

به گزارش وبلاگ گیت، هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول ایتالیا با پیروزی تیم های رم، فیورنتینا و ناپولی ادامه یافت.

انتها ناکامی های رم، ناپولی و فیورنتینا به یک امتیازی صدر رسیدند

به گزارش وبلاگ گیت، در ادامه بازی های هفته هفدهم سری A ایتالیا امروز (یکشنبه) چهار ملاقات برگزاری شد که در مهمترین آنها رم بحران زده که هفته پیش با قبول باخت برابر اسپتزیای دسته دومی از جام حذفی کنار رفت، پیروز شد میهمانش جنوا را با دو گل شکست دهد و با کسب یک برد خانگی به تعطیلات زمستانی برود.

در این بازی که ادین ژکو، مهاجم بوسنایی رم در دقیقه 75 اخراج شد، آلساندرو فلورنزی در دقیقه 42 و عمر صادق در دقیقه 89 برای جالوروسی گلزنی کردند. رم با این برد 32 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.

امروز همچنین ناپولی با نتیجه 3 بر یک در خانه آتالانتا به فزونی دست پیدا کرد. در این ملاقات که یورگینیو در دقیقه 74 از ناپولی اخراج شد، مارک هامسیک (52) و گونسالو ایگواین (62 و 85) برای ناپولی گلزنی کردند و دارو گومس در دقیقه 54 تنها گل میزبان را زد. در دقیقه 90 نیز گابریل پالتا از آتالانتا اخراج شد و هامسیک یک ضربه پنالتی را از دست داد

در دیگر ملاقات فیورنتینا با گل های کالینیچ و ایلیچیچ در دقایق 20 و 32 میهمانش کیه وو را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و همچون ناپولی 35 امتیازی شد تا فاصله اش را با اینتر صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد. فیورنتینا به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ناپولی در رده دوم واقع شده است.

در چهامین بازی نیز مصاف خانگی هلاس ورونا با ساسولو یک بر یک مساوی شد.

در ادامه بازی های هفته هفدهم سری A امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران فروزینونه میزبان میلان خواهد بود، تورینو میزبان اودینزه است و سامپدوریا از پالرمو پذیرایی می نماید. همچنین اینتر از ساعت 23:15 در استادیوم سن سیرو به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

منبع: تسنیم

به "انتها ناکامی های رم، ناپولی و فیورنتینا به یک امتیازی صدر رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها ناکامی های رم، ناپولی و فیورنتینا به یک امتیازی صدر رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید