رسول پناه: منتظریم بشار به ایران بیاید، مطمئن ترین راه انتقال پول برانکو، وزارت امور خارجه است

به گزارش وبلاگ گیت، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بهترین و مطمئن ترین حالت برای انتقال پول برانکو از جهت وزارت امور خارجه است.

رسول پناه: منتظریم بشار به ایران بیاید، مطمئن ترین راه انتقال پول برانکو، وزارت امور خارجه است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ گیت، مهدی رسول پناه در جمع وبلاگ گیت درباره آخرین شرایط پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: قرار است کارگزار بخشی از آن را تامین کند و در اختیار ما بگذارد تا به برانکو بدهیم.

وی درباره شیوه انتقال این پول گفت: بهترین راه، انتقال از راه قانونی است، چون مبلغ بالاست و کمی خطرناک است. ان شالله بتوانیم از مجاری قانونی که همان بحث وزارت امور خارجه است، بتوانیم این مبلغ را انتقال بدهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعضی پیشنهاد داده اند که می توانند این مبلغ را از تهران پرداخت نمایند. ما هم این را می دانیم اما کارمزد برای مان دارد. با این وجود بهترین و مطمئن ترین حالت از جهت وزارت امور خارجه است.

رسول پناه درباره آخرین شرایط محمد نادری عنوان نمود: چند بار با او تماس گرفتیم و قرار بوده که به باشگاه بیاید و منتظر این اتفاق هستیم که البته هنوز نیامده است.

وی درباره شرایط بشار رسن گفت: امروز باید مبلغی را پرداخت می کردیم که پرداخت کردیم و منتظر هستیم که او به ایران بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره زمان آغاز تمرینات سرخ پوشان عنوان نمود: الان دغدغه اصلی موضوع مطالبات برانکو است و تمام تمرکز و اولویت را روی این مسئله گذاشته ایم که حل گردد.

رسول پناه درباره اظهارنظر افشین پیروانی که گفته بود بدهی برانکو مربوط به زمان دلار سه هزار تومانی است، توضیح داد: این مبلغ قبل از دوره ایرج عرب بوده است. مطالبات مربوط به سال 97 است و شکایت هم به همان سال مربوط می گردد. به هر حال دوران مدیریت عرب هم بوده و او هم توجیهات خودش را داشته است. در نهایت اینکه این پول با دلار 3 هزار تومانی پرداخت نشده و الان باید با دلار 31 هزار تومانی بدهیم. با این همه هزینه هایی که باشگاه دارد، فشار روی باشگاه زیاد است و کسی هم برای یاری نمی آید. همه طرح و پیشنهاد می دهند و هیچکسی به معنای واقعی یاری ننموده است.

وی درباره یاری اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه گفت: اعضای جدید یاری نموده اند. آنها راهکارهایی پیشنهاد انجام و پیشنهاد دادند و فردا عملیاتی می شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مصاحبه های پیشکسوتان و نقدها آنها گفت: نیت پیشکسوتان هم خیر است، البته طرفداران باید قضاوت نمایند. الان یک موجی هم ایجاد شده و همه موج سواری می نمایند. ما نسبت به تامین این بخش از پول برانکو وظیفه پرداخت داریم. می دانم این دغدغه طرفداران است و درک هم می کنم، ولی باید این را هم بگویم که باشگاه دست تنها است و اگر کسی یاریی نموده، به ما بگوید. کسی برای یاری نیامده است و همه پیشنهاد دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رسول پناه: منتظریم بشار به ایران بیاید، مطمئن ترین راه انتقال پول برانکو، وزارت امور خارجه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: منتظریم بشار به ایران بیاید، مطمئن ترین راه انتقال پول برانکو، وزارت امور خارجه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید