ساپینتو: تیم من قهرمان و شجاع است، بازیکنان به خاطر مخارج شان ماشین های خود را فروختند

به گزارش وبلاگ گیت، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم، این کادرفنی و این بازیکنانی که هر روز با من کار می نمایند قهرمان و شجاع هستند.

ساپینتو: تیم من قهرمان و شجاع است، بازیکنان به خاطر مخارج شان ماشین های خود را فروختند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گیت، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل فولاد خوزستان گفت: اول باید بگویم من یک انسان بسیار خوب و فرد بسیار خوب را کنار خودم به عنوان مترجم دارم، اما احساس می کنم مساله ای پیش آمد که شما صحبت های او را درست متوجه نشدید و به همین دلیل من در بازی قبلی که صحبت کردم، جریمه شدم. دلیلش را نمی دانم، اما او کارش را با من به عنوان مترجم در زمین و بیرون از زمین ادامه می دهد. همواره کنارم هست و به من یاری می نماید. برخی رسانه ها با من و اطرافیان من رفتار جدی نداشتند. حدود 9 ماه قبل که آمدم همواره به اصحاب رسانه احترام گذاشتم و رفتار محبت آمیز ای داشتم. همواره در دسترس بودم، اما از برخی دوستان رسانه رفتار متقابل را ندیدم.

وی اضافه نمود: فکر می کنم ما شایستگی برد را داشتیم. در هر دو نیمه تیم بهتر زمین بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. استحقاق پیروزی را داشتیم و در این فضای خیلی سختی که وجود داشت خیلی قوی بودیم. یک مساله دیگر را هم می خواهم بگویم. چند ماه است صحبتی نکرده ام، چون منتظر برترین لحظه بودم. این تیم، این کادرفنی و این بازیکنانی که هر روز با من کار می نمایند، قهرمان و شجاع هستند. ما تحت تاثیر یک سری مسائل مالی خیلی سخت هستیم. منتظر این سه هفته تعطیلی بودم تا مساله ای را بگویم. باید می گفتم، ولی نمی خواستم تمرکز از تیمم گرفته گردد.

سرمربی استقلال توضیح داد: الان 3 هفته مسابقات تعطیل می گردد و وقت این است که چیز هایی را بگویم، چون تا 2 ماه دیگر مسابقاتی را در لیگ و جام حذفی داریم. چیز های خیلی مهمی است که در تیم ما باید رفع و حل شوند. نمی خواهم بگویم مقصر چه کسی است، اما شرایط خیلی سختی از ماه ها قبل داشتیم. الان مدتی است که همه در مورد استراماچونی و پول او صحبت می نمایند، اما از آن طرف پول کادرفنی و بازیکنان هم وجود دارد. من هم حدود 12 بازی پاداش نگرفته ام. بازیکنان هم باید مطالباتشان را می گرفتند.

ساپینتو گفت: ما گریه نمی کنیم که بگوییم مشکل داریم. این واقعیت است. برخی بازیکنان به خاطر مخارج شان ماشین شان را فروختند. تعهداتی در قراردادشان بوده که باید انجام می شده تا بتوانند خانه و ماشین بخرند یا سرمایه گذاری مالی انجام بدهند. مشکل اولی که باید حل گردد در تیم خود ماست. این تیم فعلی باید مشکلش حل گردد. کادر فنی، بازیکنان و افرادی که هرروز در کنار من تمرین می نمایند، هرروز در کنار تیم هستند و از جان شان مایه می گذارند. یک خانواده تشکیل داده ایم و برای موفقیت تیم جان مان را می گذاریم.

ساپینتو توضیح داد: امیدوارم بالاخره یک نفر این مساله را برای تیم و مسائلی که داریم رفع کند. مثل منطقه ریکاوری که لازم داریم. جکوزی برای ریکاوری تیم لازم داریم. باشگاه بدنسازی احتیاج داریم. زمین تمرینی داریم که شرایط خیلی خوبی ندارد. این درست است که باید همواره برای بهتر شدن بجنگیم و بجنگیم. مساله ای نیست. من با فشار زندگی می کنم و دوست دارم با فشار زندگی کنم، اما همه باید یاری نمایند تا مسائل تیم ما بالاخره رفع شوند.

وی اضافه نمود: تیم و بازیکنان خیلی خوب و فوق العاده ای داریم. من عاشق استقلال هستم. عاشق راهنمایی این تیم هستم، اما امیدوارم حمایت از ما بیشتر گردد. امیدوارم راه حلی برای رفع شدن مسائل ما پیدا گردد. بزرگترین حمایتی که کنار تیم مان داریم طرفداران فوق العاده و عالی استقلال هستند. محیط بسیار خوبی را برای ما درست می نمایند. شاید برخی از آن ها پول کافی برای حمایت از تیم را نداشته باشند. شاید در زندگی، مسائل مالی داشته باشند، اما همواره به صورت عالی در کنار تیم بودند و حمایت کردند. در کنار طرفداران همه ما خانواده هستیم. شاید زندگی سختی داشته باشند، ولی با وجود این سختی ها همواره از تیم حمایت می نمایند. می خواهم از آن ها بسیار تشکر کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازی های سپاهان از استقلال و پرسپولیس راحت تر است، گفت: بازی به بازی صحبت می کنیم. در این فوتبال هر تیمی می تواند هر تیمی را ببرد. بازی ها هنوز تمام نشده اند. با احترام به بقیه تیم ها، یک جنگ بزرگ تا انتها لیگ بین ما، سپاهان و پرسپولیس ادامه دارد. برای همه خیلی سخت است. این نظر من است با احترام به بقیه تیم ها، باید این را بگویم که حتما برای بقیه احترام قائلم به خاطر اینکه سو تفاهم پیش نیاید!

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساپینتو: تیم من قهرمان و شجاع است، بازیکنان به خاطر مخارج شان ماشین های خود را فروختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: تیم من قهرمان و شجاع است، بازیکنان به خاطر مخارج شان ماشین های خود را فروختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید