شکست محدودیت ها با اجاره خودروهای بومی در شمال

به گزارش وبلاگ گیت، اجاره خودرو با پلاک بومی در بعضی شهرهای مازندران طی روزهای اخیر به یکی از راه های دور زدن محدودیت های کرونایی و فرار از جریمه روزانه خودروهای مسافران تبدیل شده است.

شکست محدودیت ها با اجاره خودروهای بومی در شمال

به گزارش ایرنا؛ شواهد و گزارش های رسمی طی روزهای اخیر نشان می دهد مازندران با سخت ترین موج همه گیری ویروس کرونا روبرو است و آمار حدود پنج هزار نفری مراجعه مبتلایان سرپایی و رسیدن تعداد بستری های کوویدی به دو هزار نفر مهری تایید بر این مسئله است. اما بی توجهی به محدودیت ها و پروتکل ها روز بیشتر از روزهای قبل دیده می گردد.

اجاره خودروها با پلاک بومی برای تردد بدون دردسر مسافران در شهرها یکی دیگر از روش های بی توجهی به پروتکل ها و دور زدن محدودیت هاست که این روزها در بعضی منطقه ها مازندران دیده می گردد.

طبق تازه ترین اظهار نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقریبا تمام بخش های بیمارستانی استان درگیر بیماران کوویدی هستند و در بعضی از بخش ها حتی جایی بیماران معمولی هم وجود ندارد. تعداد بیماران بستری در بعضی شهرستان ها همانند آمل از مرز 400 نفر هم عبور نموده و حتی بیمارستان های خصوصی و درمانگاه های شخصی هم درگیر با بیماران کوویدی هستند. در شهرهای ساحلی همانند نوشهر و محمودآباد هم ظرفیت بیمارستان ها تکمیل شده است.

در چنین وضعیتی که تمام زنگ های هشدار همه گیری ویروس کرونا در استان به صدا درآمده است، مازندران ناخواسته میزبان تعداد بسیاری از مسافران است که در سایه تعطیلی خاتمه هفته و تعطیلات کرونایی مرکز کشور، مازندران را به اسم نزدیک ترین مقصد گشت و گذار انتخاب نموده اند.

منبع: فرارو

به "شکست محدودیت ها با اجاره خودروهای بومی در شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست محدودیت ها با اجاره خودروهای بومی در شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید