صفحه نمایش بزرگ در جیب شما! لنوو عینک هوشمندی را روانه بازار کرد که صفحه نمایشگر رایانه شما را در مقابل چشمان شما قرار می دهد!

به گزارش وبلاگ گیت، عینک نو لنوو یک صفحه نمایش کامپیوتر را در فاصله چند اینچ از چشم قرار می دهد تا به کاربران هنگام کار یا تماشای فیلم، حریم خصوصی بیشتری بدهد.

صفحه نمایش بزرگ در جیب شما! لنوو عینک هوشمندی را روانه بازار کرد که صفحه نمایشگر رایانه شما را در مقابل چشمان شما قرار می دهد!

عینک لنوو T1 که این هفته در IFA در برلین رونمایی شد، به وسیله اتصال USB-C به لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت متصل می گردد.

سپس محتوای دستگاه را روی دو صفحه نمایش OLED، یکی در هر لنز جلوی چشم، نمایش می دهند و یک نمایشگر خصوصی برای مصرف محتوای در حال حرکت ارائه می دهند.

عینک لنوو T1 به کاربران این حس را القا می نماید که محتوا را روی صفحه نمایشی بسیار بزرگتر از صفحه نمایش دستگاه فیزیکی خود می بینند. یک صفحه نمایش مجازی بزرگ در محدوده یک عینک جیبی است.

این عینک بعلاوه دارای بلندگو های hi-fi داخلی در نزدیکی گوش است، بنابراین کاربران می توانند محتوا را بشنوند و بعلاوه ببینند و به عنوان مثال از یک فیلم در نتفلیکس لذت ببرند.

اریک یو، مدیر اجرایی لنوو می گوید: هر روز، مردم در سراسر دنیا به طور فزاینده ای برای تفریح و بهره وری به سراغ دستگاه های تلفن همراه می فرایند.

با راه حلی مانند Lenovo Glasses T1، کاربران یک تجربه صفحه نمایش بزرگ قابل حمل و خصوصی دارند و می توانند ارزش بیشتری از تلفن و لپ تاپ خود دریافت نمایند.

Lenovo Glasses T1 در اواخر سال 2022 در چین به فروش می رسد و سال آینده در کشور های دیگر نیز عرضه می گردد، اگرچه صحبت هایی در خصوص گرانی آن ها وجود دارد.

لنوو ادعا می نماید که این عینک برای حرفه ای هایی مناسب است که تمایل دارند روی اسناد خصوصی بسیار حیاتی روی رایانه شخصی در فضا های عمومی کار نمایند.

داشتن یک فضای کاری خصوصی از به اصطلاح گردش شانه ای جلوگیری می نماید - نگاه کردن از روی شانه شخصی که از یک دستگاه استفاده می نماید و فضولی کردن در اطلاعات شخصی او.

اما این فناوری بعلاوه برای افرادی مناسب است که می خواهند یک فیلم یا برنامه تلویزیونی را دیدن نمایند بدون اینکه یک غریبه ببیند آن ها چه چیزی را دیدن می نمایند.

تنها مشکل این است که کاربران باید هنگام استفاده از عینک در یک نقطه بمانند، زیرا دید دنیای واقعی را مبهم می نماید.

بعلاوه، آن ها باید به تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپ کاربر متصل شوند، بنابراین در هنگام استفاده از عینک، تحرک کاهش می یابد.

عینک لنوو T1 مشابه عینک Nreal Air از telco EE است که در ماه می با قیمت 400 پوند به فروش رسید.

عینک Nreal Air نرخ تازه سازی صفحه نمایش بالاتری دارد. Nreal Air نرخ تازه سازی 90 هرتز دارد - به این معنی که تصویر را 90 بار در ثانیه تازه می نماید - در مقایسه با 60 هرتز Lenovo Glasses T1.

هنگامی که Nreal Air به یک تلفن هوشمند متصل می گردد، می تواند یک صفحه مجازی 201 اینچی در فاصله 6 متری برای شما القا کند.

این عینک که در می 2022 عرضه شد، از جلو شبیه یک عینک آفتابی معمولی به نظر می رسد، اما دارای دو نمایشگر OLED در پشت لنز ها است.

منبع: یک پزشک

به "صفحه نمایش بزرگ در جیب شما! لنوو عینک هوشمندی را روانه بازار کرد که صفحه نمایشگر رایانه شما را در مقابل چشمان شما قرار می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه نمایش بزرگ در جیب شما! لنوو عینک هوشمندی را روانه بازار کرد که صفحه نمایشگر رایانه شما را در مقابل چشمان شما قرار می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید