قیمت خودروی ساینا S و کوییک S در بازار و کارخانه چند؟

به گزارش وبلاگ گیت، خودروی ساینا S در حال حاضر در کارخانه 169 میلیون و 817 هزار تومان است، اما در بازار 215 میلیون تومان فروخته می گردد. این موضوع نشان می دهد که یک اختلاف قیمت 45 میلیون تومان میان کارخانه و بازار ساینا S وجود دارد. مدل پایه این خودرو نیز در بازار 213 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

قیمت خودروی ساینا S و کوییک S در بازار و کارخانه چند؟

به گزارش وبلاگ گیت، ساینا S در اولین روز هفته جاری 217 میلیون تومان قیمت داشت. روز بعد نیز با 2 میلیون افزایش، به 219 میلیون تومان رسید. اما روز دوشنبه هیچ تغییری در قیمت اتفاق نیفتاد و در روز سه شنبه شاهد یک افت قیمت دو میلیون تومانی بودیم.

روز چهارشنبه نیز ساینا S یک افت قیمت دو میلیون تومانی را تجربه کرد و به سطح 215 میلیون تومان عقب نشینی کرد. جالب است بدانید که 31 روز قبل، این خودرو 223 میلیون تومان قیمت داشت و حالا با یک افت 8 میلیون تومانی روبرو شده است.

در خصوص قیمت کارخانه و بازار کوییک S نیز یک اختلاف 52 میلیون تومانی وجود دارد. در حال حاضر کوییک دنده ای S به قیمت 184 میلیون و 662 هزار تومان فروخته می گردد، اما در بازار این خودرو 236 میلیون تومان معامله می گردد. البته قیمت کارخانه کوییک S در هفته جاری یک افزایش 6 میلیون و 640 هزار تومانی را تجربه نموده است.

منبع: فرارو

به "قیمت خودروی ساینا S و کوییک S در بازار و کارخانه چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروی ساینا S و کوییک S در بازار و کارخانه چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید