لیگ امارات، دبل یک نیمه ای قایدی، شکست شباب الاهلی را به پیروزی تبدیل کرد

به گزارش وبلاگ گیت، شباب الاهلی به لطف دو گل ستاره ایرانی خود، پیروزی ارزشمندی مقابل تیم مدعی شارجه به دست آورد.

لیگ امارات، دبل یک نیمه ای قایدی، شکست شباب الاهلی را به پیروزی تبدیل کرد

به گزارش وبلاگ گیت، تیم شباب الاهلی شنبه شب در آخرین ملاقات از هفته چهارم مسابقات لیگ حرفه ای امارات (ادنوک)، در استادیوم آل راشد به مصاف تیم شارجه رفت و با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد.

در این مسابقه، احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی به میدان رفت و در شروع نیمه دوم، جای خود را به مهدی قایدی داد. ستاره 22 ساله ایرانی سه دقیقه پس از ورود خود به میدان یعنی در دقیقه 48 توانست گل تساوی شباب الاهلی را به ثمر برساند. این انتها درخشش قایدی نبود و این بازیکن در دقیقه 3+90، گل چهارم و فزونی شاگردان مهدی علی را وارد دروازه شارجه کرد تا آنها از شکست به پیروزی برسند. قایدی در ادامه به علت درآوردن پیراهن خود پس از گلزنی، با کارت زرد داور روبه رو شد.

برنارد در دقیقه نخست، کایو در دقیقه 58 و بن مالانگو در دقیقه 66 برای شارجه گلزنی کردند و ایگور ژسوس در دقیقه 63 (از روی نقطه پنالتی) و سلطان الشرجی در دقیقه 81 (گل به خودی)، سایر گل های میزبان را به ثمر رساندند. عبدالله غانم آدینه از تیم شارجه هم در دقیقه 6+90 از زمین مسابقه اخراج شد.

شباب الاهلی به لطف این پیروزی، 10 امتیازی شد و با سبقت از حریف رو در روی خود، به رتبه سوم جدول صعود کرد. شارجه هم به رده چهارم جدول رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ امارات، دبل یک نیمه ای قایدی، شکست شباب الاهلی را به پیروزی تبدیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ امارات، دبل یک نیمه ای قایدی، شکست شباب الاهلی را به پیروزی تبدیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید