مکنزی محبوب ترین برند تن ماهی ایران در 3 سال گذشته

به گزارش وبلاگ گیت، با توجه به اهمیت جایگاه برند، امروزه شرکت ها در پی شناسایی برند خود و کسب جایگاهی مناسب نزد مصرف کنندگان وفادار هستند. محبوب بودن در بین افراد سهم بزرگی است که یک برند می تواند به دست آورد و فراتر از سهم بازار است.

مکنزی محبوب ترین برند تن ماهی ایران در 3 سال گذشته

در راستای نشان دادن محبوبیت یک برند در کشورمان، هر ساله جشنواره ملی برند محبوب در زمینه ها و گروه های کالا و خدمات مختلف برگزار می گردد. این جشنواره ضمن شناسایی برندهای ایرانی، زمینه تقدیر از برندهای خوشنام و معتبر از دیدگاه مصرف کنندگان را فراهم می نماید. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می کنند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید.

نهمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان ایرانی از تاریخ 5 اردیبهشت لغایت 15 تیر ماه امسال در بستر آنلاین برگزار گردید و تعداد 832001 عدد رای مردمی در آن ثبت گشت.

به گفته مدیر تبلیغات و روابط عمومی برند مکنزی، امسال نیز این برند در نهمین دوره جشنواره برند محبوب در گروه کنسرو ماهی شرکت کرد و با مقدار آرای بالای مردمی توانست برای سومین سال متوالی، تندیس زرین برند محبوب را دریافت کند.

وی در ادامه به این موضوع اشاره نمود که این رویداد بزرگ سالانه که مبتنی بر نظرسنجی مردمی است، بسیار حائز اهمیت بوده چرا که نشان دهنده مقدار محبوبیت برندها در بین مردم است. ایشان هدف از شرکت در این جشنواره را ایجاد زمینه مناسب برای یاری به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان و برنامه ریزی مدیران دانست.

برند مکنزی با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال 1397 آغاز به فعالیت نموده است.

منبع: همگردی

به "مکنزی محبوب ترین برند تن ماهی ایران در 3 سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکنزی محبوب ترین برند تن ماهی ایران در 3 سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید