پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

به گزارش وبلاگ گیت، تهران (پانا) - مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس تاکید نمود که این باشگاه تمام استعلام های قانونی برای جذب مهاجم ازبک را انجام داده است.

پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم هم اندیشی پیشکسوتان این باشگاه اظهار کرد: بازیکن ازبکستانی به وسیله مدیربرنامه ها به باشگاه معرفی گردید و وقتی به وسیله باشگاه مورد آنالیز نهاده شد، تصمیم گرفته شد بازیکن به ایران بیاید و نامه علاقه مندی به باشگاه پاختاکور ارسال شد. یک سری مدارک مانند فسخ یا اتمام قرارداد قبلی را احتیاج داریم که به وسیله مدیر برنامه این بازیکن، این مدارک را تهیه کردیم اما به آن بسنده نکردیم و از باشگاه پاختاکور خواستیم تا به وسیله ایمیل، رسما این موضوع را به باشگاه پرسپولیس اعلام نمایند.

وی ادامه داد: منتظر تست پزشکی و عقد قرارداد در سازمان لیگ هستیم تا این بازیکن به خدمت پرسپولیس در بیاید. ما به خاطر یک سری حواشی، از فدراسیون فوتبال ایران خواستیم تا از فدراسیون فوتبال ازبکستان استعلام بگیرند تا با خیال راحت این بازیکن را جذب کنیم. قرارداد این بازیکن تا 10 فوریه یعنی 21 فروردین بود که ما هم نامه فسخ قرارداد این بازیکن را داریم و هم مدرکی داریم که آخرین روز حضور این بازیکن ازبک در پاختاکور را نشان می دهد.

حسینی درباره صحبت های درویش مبنی بر مجوز گرفتن از باشگاه پاختاکور بیان کرد: ما مجوزی نگرفتیم. ما این نامه ها را به وسیله مدیر برنامه های این بازیکن گرفتیم و چون همواره سوال پیش می آید، من شرح دادم که باشگاه پرسپولیس چه مدارکی گرفته است.

او درباره پاسخ CAS در مورد پرونده النصر بیان کرد: قانون r59 ورزشی استفاده می نمایند و زمان صدور را به تعویق می اندازند؛ قرار بود رای نهایی آدینه بیاید که تا به امروز نیامده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید