کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟

به گزارش وبلاگ گیت، مهدی رسول پناه در بیانیه اش به صورت مستقیم اشاره داشت که دو بازیکن ثابت پرسپولیس در لیست مازاد یحیی گل محمدی بوده اند.

کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گیت، بیانیه عجیب رسول پناه شب گذشته منتشر شد و در بخشی از این بیانیه آمده است:

باشگاه با لیست خروجی که سه نفر بودند (دو نفر آن ها در فینال لیگ قهرمان آسیا ثابت بازی کردند!) موافق نبود اما لیست بازیکنان جدید مورد پذیرش نهاده شد تا با تمام توان برای فصل جابجایی تابستانی اقدام گردد.

آن هایی که از اخبار پشت پرده پرسپولیس مطلع هستند با رمز گشایی از صحبت های رسول پناه مدعی اند منظور او از این بازیکنان، سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا بوده است. سیدجلال حسینی که در زمان حضور شجاع خلیل زاده به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده بود و کامیابی نیا نیز با حضور میلاد سرلک در چند بازی نیمکت نشین شد.

کمال کامیابی نیا و جلال حسینی در همان ابتدای راه مورد نظر یحیی گل محمدی نبودند، همان طور که محمد نادری چندان مورد پسند گل محمدی از لحاظ فنی نبود و در بازی عظیم دربی به عنوان بازیکن نیمکت نشین راهی میدان شد و حتی با علم به این موضوع در چند نوبت برای تمدید قرارداد راهی محل باشگاه شد ولی در نهایت تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا گردد.

به هر ترتیب رمز گشایی از بیانیه پر نکته رسول پناه خیلی از حقایق را روشن خواهد نمود. هرچند نمی توان از این واقعیت گذشت که برای داوری میان مدیرعامل سابق و سرمربی پرسپولیس مدارک بیشتری احتیاج است و بهتر بود رسول پناه در زمانی که روی جایگاه سرپرستی بود این صحبت ها را افشا می کرد، نه امروز که دیگر سمتی در باشگاه ندارد و این افشاگری قطعا از وجاهت کمتری برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید