گوشی شیائومی Mi 10 Youth با دوربین پریسکوپی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ گیت، دقایقی قبل گوشی شیائومی Mi 10 Youth معرفی گردید که اولین گوشی شیائومی مجهز به دوربین پریسکوپی محسوب می گردد. این گوشی که دارای تراشه 5G اسنپ دراگون 765G است با قیمت پایه 300 دلاری روانه بازار خواهد شد.

گوشی شیائومی Mi 10 Youth با دوربین پریسکوپی معرفی گردید

شیائومی Mi 10 Youth مجهز به نمایشگر 6.57 اینچی امولد است و حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های نمایشگر نباید رزولوشن Full HD+ را از قلم بیندازیم. در پنل پشتی شاهد دوربین چهارگانه هستیم که دوربین 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می نماید.

یکی از ویژگی های حائز اهمیت این ماژول دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی است که زوم اپتیکال 5 برابری را به ارمغان می آورد و زوم هیبریدی 50 برابری را امکان پذیر می نماید. همچنین باید به تعبیه دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. کاربران می توانند با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری نمایند. در بالای نمایشگر هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی در بریدگی قطره ای شکل تعبیه شده که عکس های سلفی را ثبت می نماید.

انرژی شیائومی Mi 10 Youth از طرف باتری 4160 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و از شارژ سریع 22.5 وات هم پشتیبانی می نماید. مدل پایه این گوشی که از 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، با قیمت 300 دلار روانه بازار می گردد و مدل 8/256 گیگابایت هم 400 دلار قیمت دارد. این گوشی از سه روز دیگر یعنی 30 آوریل در بازار چین عرضه می گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی شیائومی Mi 10 Youth با دوربین پریسکوپی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی Mi 10 Youth با دوربین پریسکوپی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید