90 درصد ظرفیتهای توسعه لرستان بکر باقی مانده است

به گزارش وبلاگ گیت، هوشنگ بازوند شامگاه پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی هتل چهارستاره پارسیان خرم آباد در محل بام لرستان با بیان اینکه یکی از محورهای سند آمایش لرستان که پررنگ دیده شده بحث گردشگری است گفت: در حال حاضر کمتر از 10 درصد ظرفیتهای استان برای توسعه لرستان به کار گرفته شده است.

90 درصد ظرفیتهای توسعه لرستان بکر باقی مانده است

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد ظرفیتهای لرستان بکر و دست نخورده باقی مانده اند بیان کرد: در این راستا برای برطرف مشکل بیکاری و رونق مالی استان توجه ویژه به بخش توریسم و گردشگری را در دستور کار خود قرار داده ایم.

استاندار لرستان با بیان اینکه با وجود ظرفیتهای فراوان در بخش گردشگری لرستان این استان مقصد گردشگری نیست گفت: استان لرستان همیشه معبر گردشگری بوده و به مقصد گردشگری تبدیل نشده است.

بازوند با بیان اینکه دراین راستا برنامه هایی برای اینکه استان را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم در دستور کار قرار گرفته است ادامه داد: در این راستا سرمایه گذاری برای ایجاد زیرساختها و رونق گردشگری در استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار هتل در استان لرستان در حال ساخت است گفت: هم اکنون هزار و 75 تخت در هتل های سطح استان وجود دارد، با این حال برای اسکان مسافران با مسائل فراوانی روبرو هستیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه در سطح استان به اندازه 750 تخت هتل و طرح نیمه کاره داریم گفت: این طرحها دارای میانگین پیشرفت 80 درصد بوده و برای تکمیل نیازمند تسهیلات هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "90 درصد ظرفیتهای توسعه لرستان بکر باقی مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد ظرفیتهای توسعه لرستان بکر باقی مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید