استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس ، انتقاد تند از وعده های مدیران باشگاه

به گزارش وبلاگ گیت، بازیکنان پرسپولیس با انتشار یک استوری مشترک، گلایه های خود نسبت به مدیران باشگاه را به صورت علنی ابراز کردند.

استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس ، انتقاد تند از وعده های مدیران باشگاه

به گزارش وبلاگ گیت به نقل از ورزش سه، تیم پرسپولیس این روزها از شرایط مالی خوبی بهره مند نیست. سرخپوشان تهرانی که در سال های اخیر به واسطه درآمدهای آسیایی و اسپانسرینگ، شرایط مالی قابل قبولی داشتند، این فصل نتوانسته اند مطالبات بازیکنان را برآورده نمایند و همچنین در تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و دیگر خارجی ها ناکام بوده اند.

قرمزها در هفته های اخیر اغلب در این باره سکوت کردند اما پس از پیروزی بزرگ مقابل تراکتور، شجاع خلیل زاده از نکات عجیبی پرده برداشت. از جمله این که پرسپولیسی ها به خاطر دریافتی بسیار کم خود، از پرداخت اجاره خانه نیز عاجز هستند و نمی توانند مسائل خود را حل نمایند. همچنین از طرف دیگر بشار رسن ستاره سرخپوشان نیز در یک سال اخیر هیچ حقوقی دریافت ننموده و حتی اوضاع به قدری بد بوده که گل محمدی بگوید فکر نمی کرد شرایط اینطور باشد.

حال در آستانه بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان که ملاقات بسیار مهمی است، صبر شاگردان یحی گل محمدی لبریز شده و با انتشار یک استوری گلایه آمیز، انتقاد خود را در فضایی علنی ابراز نموده اند:

نکته ای را باید با شما طرفداران عزیز در میان بگذاریم.

ما تنها تیمی هستیم که با گذشت دو سوم از لیگ، هیچ دریافتی ای نداشته ایم.

آین در حالی است که خیلی از بچه ها از سال گذشته هم طلبکار هستند و پولی هم بابت طلب هایمان نگرفته ایم. این را اضافه کنیم که از پاداش هایی که به ما قول پرداخت را دادند، اثری ندیدیم.

شما عزیزان بدانید با همه این سختی ها فقط به عشق نام بزرگ پرسپولیس و شما طرفداران دوست داشتنی کار را پیش می بریم. هرچند که ادامه راه با این شرایط، سخت تر از سخت خواهد بود.

با این شرایط در حالی که به نظر می رسید تغییرات مدیریتی که خواسته بزرگ طرفداران این تیم بود و حضور یک مدیر ورزشی و باسابقه پرسپولیسی نیز نتوانسته شرایط مالی باشگاه که مهمترین فاکتور برای موفقیت تیم محسوب می گردد را رفع نموده و محمدحسن انصاریفرد نیز که طی این روزها در کوشش بوده بیشتر با صحبت های احساسی خود بازیکنان را دعوت به آرامش کند، در این راه به نتیجه مدنظر دست نیافته است و ضمن آنکه انتشار این استوری های اعتراضی که مدت زیادی بود از سوی بازیکنان شاهد نبودیم و همچنین اعتراض مستقیم در میکسدزون نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود واکنش نشان می دهند و باید دید راه حل باشگاه در این زمینه چه خواهد بود.

  • قرارداد بیرانوند و آنتورپ امضا شد
منبع: همشهری آنلاین

به "استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس ، انتقاد تند از وعده های مدیران باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس ، انتقاد تند از وعده های مدیران باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید