اسماعیلی: می خواهیم خط دروازه نقطه قوت تیم امید باشد

به گزارش وبلاگ گیت، دروازه بان تیم فوتبال امید گفت: هدف ما این است به شکلی کار کنیم که خط دروازه نقطه قوت تیم امید در تایلند باشد.

اسماعیلی: می خواهیم خط دروازه نقطه قوت تیم امید باشد

به گزارش وبلاگ گیت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، معراج اسماعیلی با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی قطر داریم و تمرینات در شرایط بسیار خوبی دنبال می گردد. در خط دروازه هم با زحمات آقای حبیبی تمرینات بسیار خوبی داریم و بچه ها رقابت و رفاقت بسیار خوبی با هم دارند که برای همه ما مفید است.

دروازه بان تیم فوتبال امید کشورمان همچنین اضافه نمود: من حدود دو سال است در کنار تیم امید هستم. مدت زیادی در کنار هم زحمت کشیدیم و کوشش کردیم تا به این مرحله برسیم. امیدوارم مراحل پایانی آماده سازی هم به بهترین شکل بگذرد و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. همه بچه ها زحمات زیادی کشیدند و بعد از این مدت طولانی می خواهیم نتایج زحمات مان را ببینیم. می دانیم کار سختی در پیش داریم و حریفان قدرتمندی در این گروه خواهیم داشت، اما ما هم تیم ایران هستیم و با تمام وجود می جنگیم.

معراج اسماعیلی درباره رقابت نزدیک دروازه بان های تیم امید گفت: در تیم امید هیچ کس از صندلی و موقعیتش اطمینان ندارد. می دانیم باید همواره در بهترین شرایط و آمادگی کامل باشیم. در خط دروازه هم رقابت و رفاقت خوبی داریم. بچه ها رابطه بسیار گرم و صمیمی دارند و کوشش می کنیم در تمرین بهترین عملکرد را داشته باشیم. هدف ما این است که به شکلی کار کنیم که خط دروازه نقطه قوت تیم امید در تایلند باشد.

منبع: تسنیم

به "اسماعیلی: می خواهیم خط دروازه نقطه قوت تیم امید باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: می خواهیم خط دروازه نقطه قوت تیم امید باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید