به این مادر زندانی یاری کنید

به گزارش وبلاگ گیت، مادر 56 ساله ای برای نجات دخترش که به دلیل بدهی دامادش در زندان بود اقدام به دریافت وام می نماید که به دلیل عدم پرداخت اقساط وام راهی زندان می گردد.

به این مادر زندانی یاری کنید

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ گیت، 18 بهمن ماه سال جاری بود که پای زن 56 ساله ای به اندرزگاه بانوان یاسوج باز شد. آنالیز ها حکایت از آن داشت که داماد محکوم علیها با صنف پارچه فروشی در سال 93 ورشکست شده است.

با توجه به علاقه شدید این زن 56 ساله به دخترش که به جهت ضمانت وام شوهرش در زندان بود، او به همراه شوهرش اقدام به به اخذ وام هر کدام به میزان 40 میلیون تومان می نمایند. که متأسفانه به جهت مسائل مالی در پرداخت اقساط؛ هر دو زن و مرد با طرح دعوی بانک بازداشت می شوند.

با وجود شرایط فوق در زلزله اخیر خانه این افراد هم دچار خسارت شدید شده است و آنها در چادر سکونت می نمایند؛ در ضمنً شوهر محکوم علیها کارمند علوم پزشکی و با احتساب ماهانه 15 میلیون ریال (67 میلیون و هفتصد هزار تومان) پرداختی به حساب بانک از زندان آزاد شده است.

اما این زن که منبع درآمدی نداشت باید تا زمان تسویه کامل بدهی به همراه کودک 2 ساله خود در زندان بماند. مبلغ بدهی این فرد در ابتدا 40 میلیون تومان بوده که در دراز مدت به دلیل عدم پرداخت وام به مبلغ شصت و هفتاد و هفت میلیون ریال افزایش پیدا می نماید.

نیکوکارانی که تمایل دارند یاری گر این مددجوی نیازمند باشند، می توانند یاری های نقدی خود را به شماره حساب های ستاد دیه کشور به قرار 74/74 بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، 7777 بانک تجارت شعبه مرکزی، 8888 بانک صادرات شعبه مرکزی یا 55555 بانک ملی واریز نموده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی این فرد یادشده فیش پرداختی را با تحریر موضوع یاری صورت گرفته به شماره 88916011 دورنگار نمایند.

روابط عمومی ستاد دیه با تلفن 88916012 الی 15 جوابگوی سوالات شما در این زمینه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "به این مادر زندانی یاری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این مادر زندانی یاری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید