تقابل کاپیتان های پیشین استقلال و رویارویی خلیل زاده با منتظری

به گزارش وبلاگ گیت، هفته ششم لیگ ستارگان قطر فردا و پس فردا (شنبه و یکشنبه) برگزار می گردد. در این هفته از مسابقات، فردا تیم ام صلال با الاهلی ملاقات می نماید. روزبه چشمی مدافع ایرانی ام صلال در این مسابقه به احتمال زیاد با امید ابراهیمی هافبک ایرانی تیم الاهلی تقابل خواهد داشت. هر دو بازیکن سابقه کاپیتانی در تیم استقلال ایران را دارند.

تقابل کاپیتان های پیشین استقلال و رویارویی خلیل زاده با منتظری

در دیگر بازی فردا، تیم القطر با حضور احتمالی علی کریمی هافبک ایرانی با الوکره بازی می نماید و الخور به مصاف السیلیه می رود.

روز یکشنبه و در ادامه این رقابت ها، دو تیم الریان و الخریطیات به مصاف هم می فرایند. این دو تیم هم بازیکنان ایرانی دارند و هر دو بازیکن در پست دفاع بازی می نمایند. شجاع خلیل زاده مدافع الریان و پژمان منتظری مدافع الخریطیات هستند و در صورتی که در ترکیب باشند، با یکدیگر رقابت می نمایند.

در دیگر بازی این هفته، تیم العربی در ملاقاتی سخت و حساس روز یکشنبه با السد بازی می نماید. مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی به دلیل مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود. مهدی ترابی هم که همبازی محمدی است، در بازی قبل العربی مصدوم شد و وضعیتش برای ملاقات روز یکشنبه نامشخص است.

تیم الدحیل هم که رامین رضاییان مدافع ایرانی را در اختیار دارد، روز یکشنبه با الغرافه ملاقات می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تقابل کاپیتان های پیشین استقلال و رویارویی خلیل زاده با منتظری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل کاپیتان های پیشین استقلال و رویارویی خلیل زاده با منتظری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید