تلاش برای بهبود عملکرد، عامل ارتقای رتبه اداره کل آذربایجان شرقی در ارزیابی سال 97

به گزارش وبلاگ گیت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اهتمام و تلاش در راستای بهبود عملکرد، و پذیرش نقاط ضعف و رفع آن ها را عامل ارتقای رتبه کشوری اداره کل آذربایجان شرقی در ارزیابی عملکرد سال 97 دانست.

تلاش برای بهبود عملکرد، عامل ارتقای رتبه اداره کل آذربایجان شرقی در ارزیابی سال 97

به گزارش وبلاگ گیت به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار صبح امروز چهارشنبه 6 آذرماه 98 در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل که با حضور کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، گفت: بر اساس اولویت های مورد تاکید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به صورت جدی پیگیر تحول ساختار اداری هستیم.

او افزود: سال 97 در چندین حوزه که دارای اهمیت بالایی بود اقدامات شاخصی صورت گرفت که از آن میان می توان به الکترونیکی سازی بلیت موزه ها، بهینه سازی زیرساخت ­های اداری و مالی در حوزه سامانه ستاد، برگزاری دوره های آموزشی ارتقا کارکنان، بهسازی اماکن تاریخی و ساختمان های اداری به منظور تسهیل استفاده افراد با نیازهای ویژه و... اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در سرانجام تاکید کرد: اولین گام در راستای بهبود شرایط پذیرش آگاهانه نقاط ضعف است و با علم به این موضوع تلاش کرده ایم تا با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت از منظر کمی و کیفی سطح عملکردی اداره کل را ارتقا بخشیم.

منبع: میراث آریا

به "تلاش برای بهبود عملکرد، عامل ارتقای رتبه اداره کل آذربایجان شرقی در ارزیابی سال 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای بهبود عملکرد، عامل ارتقای رتبه اداره کل آذربایجان شرقی در ارزیابی سال 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید