خبرنگاران رئیس پلیس: تردد تریلرها در جاده های یخ زده کرمان ممنوع است

به گزارش وبلاگ گیت، کرمان - خبرنگاران - رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: تردد وسایل نقلیه مفصل دار مانند تریلر ها در زمان برف، کولاک و یا یخ زدگی محور ها در جاده ممنوع بوده و باید در اولین توقفگاه ایمن پارک نموده و از ادامه جهت خودداری نمایند.

خبرنگاران رئیس پلیس: تردد تریلرها در جاده های یخ زده کرمان ممنوع است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش وبلاگ گیت، سرهنگ علی رضایی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها افزود: یکی از مواردی که در زمان بارش برف و کولاک یا یخ زدگی جاده ها موجب اخلال در برف روبی، نمک پاشی و امداد رسانی به در راه ماندگان می گردد، قیچی کردن خودروهای مفصل دار در محورهای کوهستانی است.

وی ادامه داد: این وسایل نقلیه که بیشتر مسئولیت حمل بار را بر عهده دارند ، در زمان روبروشدن با چنین شرایط جوی،باید از ادامه راستا خودداری نموده و در اولین پارکینگ مناسب توقف نمایند.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: همچنان تاکید داریم هموطنان از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند، اما ناوگان حمل و نقل عمومی همچنان در جاده ها در حال تردد است و ایمنی آن ها باید جدی گرفته گردد.

برخورد پژو پارس با کامیون جان 2 جوان 19 ساله را گرفت

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان نیز گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با کامیون در محور بلوک جان 2 جوان 19 ساله را گرفت.

سرهنگ علی اکبرسنجری گفت: بنا به اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه کامیون بنز در کیلومتر 25 محور بلوک بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند .

وی افزود: با حضور ماموران پلیس راه در محل مشخص شد، بر اثر این حادثه رانندگی متاسفانه راننده و سرنشین خودرو پژو پارس که دو جوان 19 ساله بوده اند، دردم فوت نموده اند.

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان در سرانجام با اشاره به اینکه، کارشناسان پلیس راه علت این حادثه رانندگی را تجاوز به چپ از سوی سواری پژو پارس اعلام نموده اند، گفت: کنترل هیجانات جوانی ونوجوانی و رانندگی با سرعت مطمئنه ، نقش به سزایی در جلوگیری از حوادث تلخ ترافیکی دارد .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رئیس پلیس: تردد تریلرها در جاده های یخ زده کرمان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس پلیس: تردد تریلرها در جاده های یخ زده کرمان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید