خودروی شاسی بلند تمام برقی فولکس واگن رونمایی شد

به گزارش وبلاگ گیت، این خودرو با قدرت 228 اسب بخار سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در حدود 8.5 ثانیه طی می نماید و نهایت سرعت طی شده توسط آن 160 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. تا پایان سال 2020 میلادی امکان سفارش این خودرو وجود خواهد داشت.

خودروی شاسی بلند تمام برقی فولکس واگن رونمایی شد

به گزارش وبلاگ گیت، آی دی 4 اولین مدل از خودروی فولکس واگن شاسی بلند تمام برقی این برند است که در کارخانه ای در شهر تسویکاو در شرق آلمان فراوری شده است.

فولکس واگن برای ساخت این خودرو 1.2 میلیارد یورو (1.4 میلیارد دلار) سرمایه گذاری نموده است. این خودرو در آستانه قیمت 40 هزار دلار (46 هزار پوند) قرار گرفته است. فولکس سه سال شارژ رایگان به مشتریان این خودرو در امریکا ارائه خواهد نمود.

ظرفیت باتری 72.5 کیلووات در ساعت این خودرو سبب می گردد تا بتواند شعاع حرکتی 480 تا 540 کیلومتری را طی کند. فولکس مدعی است این خودرو با یک بار شارژ می تواند مسافت 400 کیلومتری را بپیماید.

این خودرو با قدرت 228 اسب بخار سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در حدود 8.5 ثانیه طی می نماید و نهایت سرعت طی شده توسط آن 160 کیلومتر بر ساعت خواهد بود تا خاتمه سال 2020 میلادی امکان سفارش این خودرو وجود خواهد داشت.

منبع: آفتاب نیوز

منبع: جام جم آنلاین

به "خودروی شاسی بلند تمام برقی فولکس واگن رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی شاسی بلند تمام برقی فولکس واگن رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید