درگیری ارتش ترکیه با جبهه النصره

به گزارش وبلاگ گیت، نیرو های ارتش ترکیه در رویدادی کم سابقه با تروریست های جبهة النصره در استان ادلب درگیر شده و دو تروریست را کشتند.

درگیری ارتش ترکیه با جبهه النصره

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ گیت، در جریان کوشش نیرو های ارتش ترکیه برای بازکردن راستا بزرگراه ام-4 (حلب به لاذقیه) دو عنصر وابسته به گروهک تروریستی هیئه تحریر الشام (جبهة النصره سابق) کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

به نوشته وبگاه العهد، نیرو های ارتش ترکیه کوشش داشتند عناصری که بزرگراه را مسدود نموده بودند، متفرق نمایند، اما آن ها به سمت خودروی ارتش ترکیه حمله و آن را به شدت تخریب کردند. پس از این اتفاق یک فروند پهپاد ترکیه نیز مقر تروریست های جبهة النصره را در اطراف شهرک النیرب در جنوب شرق ادلب هدف قرار داده و در پی آن دو عنصر تروریست کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

نیرو های ارتش ترکیه همچنین از گاز اشک آور برای متفرق کردن مسدودنمایندگان راستا بزرگراه استفاده کردند. این برای اولین بار است که ارتش ترکیه با افرادی که اقدام به بستن بزرگراه و برپا کردن چادر نموده اند، درگیر می گردد.

هفته پیش وزارت دفاع روسیه از دولت ترکیه به علت مقابله با عناصری که اقدام به بستن بزرگراه می نمایند، تشکر نموده بود. به نوشته رسانه های سوریه، این عناصر به گروهک هیئه تحریر الشام وابسته هستند. گروهکی که با توافق آتش بس میان ترکیه با روسیه و ایجاد منطقه کاهش تنش مخالف است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درگیری ارتش ترکیه با جبهه النصره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری ارتش ترکیه با جبهه النصره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید