شبکه اینترنتی امروز راه اندازی می گردد، فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما

به گزارش وبلاگ گیت، مدیر شبکه اینترنتی امروز گفت: تصمیم داریم با راه اندازی این شبکه، زیر نظر صداوسیما برنامه های مختلفی را در حوزه های گوناگون برای مخاطبانمان فراوری کنیم.

شبکه اینترنتی امروز راه اندازی می گردد، فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ گیت، علی پاکدامن گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته، بناست شبکه اینترنتی امروز با برنامه های جذاب و متنوع شروع به کار کند.

وی ادامه داد: این شبکه تحت نظر سازمان صداوسیما، برنامه های خود را در پلتفرم آیو ارائه خواهد داد و هم زمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) شروع به کار خواهد نمود. این شبکه از برنامه های متنوعی برخوردار است و به علایق همه گروه های سنی در آن توجه شده است.

پاکدامن شرح داد: ما در این شبکه قصد داریم از جوانان حمایت کنیم و برنامه های ویژه ای برای این گروه سنی خواهیم داشت که از جمله آن ها می توان به برنامه ای در حوزه موسیقی اشاره نمود که به کشف استعداد های جوانان خواهد پرداخت و در مرحله نهایی 3 برگزیده خواهد داشت.

وی ادامه داد: این نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است که تمام برنامه های این شبکه در چارچوب خانواده فراوری خواهد شد و ما محیطی امن را طراحی خواهیم کرد که مردم با خیال راحت و خانوادگی به تماشای برنامه های ما بنشینند. ضمن اینکه موضوع مهم دیگری که برای ما اولویت دارد، بحث تکریم پیشکسوتان است.

مدیر شبکه امروز عنوان داشت: به همین دلیل باشگاه پیشکسوتان را هم طراحی نموده ایم و راه اندازی آن را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم از این طریق به هنرمندان پیشکوتمان خدمت کنیم. البته این را هم متذکر شوم که جدول پخش برنامه های شبکه تا نوروز نیز آماده شده و ما با دست پر به استقبال بهار 1400 خواهیم رفت.

پاکدامن همچنین از طراحی برنامه های آموزشی اطلاع داد و گفت: ما آموزش هنر ها و فنون مختلف را هم در دستور کار داریم و بنا به احتیاج مخاطبان به آن ها مهارت های گوناگون را آموزش می دهیم.

وی در خاتمه از ساخت سریالی جدید اطلاع داد و گفت: این سریال در فضای آپارتمانی می گذرد و ویژه دوران کرونا و قرنطینه فراوری شده است. از نکات مهم و قابل توجه این سریال این است که کاملا تعاملی است و مخاطبان با آن ارتباط دوسویه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شبکه اینترنتی امروز راه اندازی می گردد، فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه اینترنتی امروز راه اندازی می گردد، فعالیت زیر نظر سازمان صدا و سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید