تایم لپس یک روز در وین

به گزارش وبلاگ گیت، وین مرکز اتریش و مهد موسیقی کلاسیک در دنیا است. این شهر با بناهای تاریخی و طبیعتی دلربا، یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می گردد.

تایم لپس یک روز در وین

وین، مرکز اتریش و یکی از پیشرفته ترین شهر های اروپا است. این شهر با امتداد در دو سمت رود دانوب، در دامنه های آلپ قرار گرفته است. وین اولین بار به وسیله سلت ها پایه گذاری شد و در قرن یک میلادی، به تصرف امپراتوری روم عایدی. وین به عنوان محل درگذشت امپراتور بزرگ روم، مارکوس اورلیوس آنتونیوس و بعلاوه به عنوان محل اسارت ریچارد شیردل، پادشاه انگلستان مشهور است. تاریخ وین، خواندنی و پرحادثه است و حتی نگاشتن مختصری از آن، صفحه ها به طول می انجامد. وین در دوران رنسانس به یکی تاثیرگذار ترین شهرهای اروپا بدل شد و نقش مهمی را در توسعه فرهنگ و هنر اروپا ایفا کرد.

مرکز اتریش ، پیش از این مرکز امپراتوری مقدس روم و مرکز امپراتوری اتریش-مجارستان نیز محسوب می شده است و کاخ ها، قلعه ها، کلیساها و بناهای یادبود بسیاری در آن به چشم می خورد. شهرسازی وین به قدری باشکوه است به قصه های خیالی شباهت دارد و در کنار آن، یکی از سبزترین شهرهای اروپا نیز محسوب می گردد. وین را مهد موسیقی کلاسیک دنیا می دانند و نام این شهر با بتهوون، باخ، هایدن و دیگر آهنگ سازان مشهور گره خورده است.

از جمله جاهای دیدنی وین می توان به پارک ولکس گارتن، کاخ بلودر، جزیره دانوب، میدان راتائوس، کاخ شون برون و دیگر جاذبه های بی شمار اشاره نمود. در ادامه و به وسیله ویدیویی که وبلاگ گیت تدارک دیده است، به شهری با حال هوای انیمیشن های بچگانه و فانتزی سفر کنید و از دیدنی های بی نظیر آن لذت ببرید.

منبع: کجارو

به "تایم لپس یک روز در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایم لپس یک روز در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید